Nachdem Jeep im vergangenen Jahr den Amerikanern den neuen Cherokee angeboten hat, werden bald die Käufer auf dem alten Kontinent an der Reihe sein. Das neue Modell ist ab Herbst für europäische und damit auch slowenische Kunden erhältlich. Im September können sie zwischen zwei Dieselmotoren und Getrieben, Versionen mit 2WD- und Allradantrieb und einer Vielzahl fortschrittlicher Ausstattungen wählen.
Cherokee je za razliko od večjega “granda” postavljen je na posebno prirejeno platformo znamke Alfa Romeo, ki so jo Američani pred tem že uporabili pri modelu dodge dart sedan. Ameriška različica in ta namenjena kupcem na stari celini se oblikovno ne razlikujeta, se pa razlikuje paleta motorjev.
Le to onstran Atlantika sestavljajo bencinski agregati, na evropskih trgih pa bodo ti na voljo le po naročilu, osnovo pa bosta predstavljala zwei Versionen Fiatovega 2,0-litrskega dizelskega motorja, ki bosta razvijali 103- oziroma 125 kW moči. Pri osnovnem dizlu bo menjalnik šeststopenjski ročni pri ostalih pa bo vajeti prestavljanja prevzela devetstopenjska avtomatika.
WEITERLESEN: Renegade ist ein moderner Jeep für Junge und Junggebliebene
V ponudbi bodo tako različice s 4×2 kot tudi s štirikolesnim pogonom 4×4, pri slednji bodo na ovljo tri različice delovanja štirikolesnega pogona: priključljiva in elektronsko krmiljena active drive I in II ter stalni active drive lock. Poleg tega pa tudi številne nastavitve sistema sellect terrain. Na zunanjosti pa bodo na voljo številne možnosti personalizacije za katero so poskrbeli pri podjetju Mopar.
Glede opreme se pričakuje različice (imensko) sorodne tistim pri modelu grand cherokee, kar pomeni, da bo osnovo predstavljal: laredo, potem pa se bodo zvrstile še razno razne begrenzt und Überland opremske različice.
Cherokee je ob koncu prejšnjega leta uspešno prestal tudi preizkusna trčenja EuroNCAP, kjer je dobil oceno pet zvezdic, kar so dosegli tudi z vgradnjo večine danes znane napredne tehnike in asistenčnih sistemov kot so: forward collision warning, parkirna asistenca, Radar-Tempomat, lane departure warning ter sistem za vozila v mrtvem kotu. Preise za slovenski trg ostajajo neznanka.