Der KTM X-Bow GT4 ist seit 2015 in verschiedenen Rennserien im Einsatz und wurde für die kommende Saison 2018 weiter verbessert. KTM und Reiter Engineering haben sich zusammengeschlossen, um den X-Bow gründlich zu überholen, wobei der Hauptgrund für die Verbesserung eine deutliche Reduzierung der Betriebskosten des X-Bow ist.
Bei Reiter Engineeringu so prepričani, da noben avtomobil ni hitrejši in cenejši kot X-Bow GT4 v zahtevnem vzdržljivostnem tekmovanju VLN. Kljub dobremu razmerju med ceno in kakovostjo si želijo to razmerje še izboljšati. Medtem ko ima nekaj več kot 60 drugih tekmovalnih avtomobilov vgrajene menjalnike, ki zdržijo okoli 5000 kilometrov, bo imel novi X-Bow menjalnik, ki bo zmožen zdržati 10.000 prevoženih kilometrov ob prenašanju kar 700 Newtonmeter Drehmoment.
Inženirji so nadgradili več komponent podvozja, s tem pa podaljšali življenjsko dobo delov na približno 20.000 prevoženih kilometrov. Naredili so celo izračun, po katerem za kilometer tekmovanja porabijo 3,9 evra. Izboljšali so tudi računalniški nadzor motorja, varovalke in še mnoge druge komponente. X-Bow GT4 ima le 999 kilogramov und fährt es 2-litrski Audijev motor TFSI, was hat 360 PS. Cena brez davka je 152.360 evrov, do pomladi pa nameravajo izdelati 15 Exemplare tega vztrajnostnega športnika. Če si ga želite, le pohitite z nakupom, saj je proizvodnja do februarja že razprodana.
WEITERLESEN: AZNOM SERPAS: EINE FUTURISTISCHE SCHLANGE AUS ALUMINIUM
Galerija slik: 2018 KTM X-Bow GT4
Mehr Informationen:
reiter-engineering.com