Der neue BMW 7er ist immer ein Meilenstein in der Automobilindustrie, denn er greift den technologischen Fortschritt und die immer innovativeren Technologien der Zukunft auf. Was wir Normalsterblichen erst in wenigen Jahren in unseren Fahrzeugen zur Serienausstattung erleben werden. Wenn man so will, ist die Präsentation der neuen „Sieben“ mindestens genauso wichtig wie der Transfer der neuen iPhone-Generation von Apple. BMW verspricht, dass der neue 7er das exklusive, luxuriöse Fahrerlebnis in einer modernen und zukunftsweisenden Form neu definiert. Das ist der neue BMW 7er.
Der erste BMW serija 7 je na ceste zapeljala davnega leta 1977 in takoj postavila standarde v tem nad-standardnem razredu luksuznih limuzin. Od zadnje prenove BMW serije 7 je minilo natanko 7 Jahre. Doba, ki se sicer ne zdi dolga, a je ob tehnološkem napredku pravzaprav izjemno dolga. Predstavljati si morate, da je leta 2008 iPhone praznoval 1 leto, šele jeseni istega leta pa je bil predstavljen prvi iPad. Takrat še ni bilo trga pametnih telefonov, ni bilo množice aplikacij in Fernsehen on demand. To so bili neki drugi časi. In prav zato smo navdušeni, ker vemo, da so nam inženirji pri BMW danes predstavili produkt, ki na nek način zrcali prihodnost. Će hočete BMW-jevo prihodnost.
Ta prihodnost se začne pri samem drobovju nove serije 7, saj so uporabili revolucionarno plastiko, ki je ojačana s karbonskimi vlakni CFRP ter tako zmanjšuje maso karoserije. Nova serija 7 je shujšala za 130 kilogramov v primerjavi modeli predhodne generacije. Del te tehnologije smo videli že v blagovni znamki BMW i. In je v Serie 7 le prenešena.
Neue BMW 7er Reihe je na voljo s precej posodobljenimi različicami motorjev V8 in šestvaljnih vrstnih pogonskih enot. Vsi motorji so v sklopu osnovne opreme povezani s prav tako izpopolnjenim 8-Gang Getriebe Steptronic. Inteligentni sistem štirikolesnega pogona BMW xDrive, ki je na seznamu dodatne opreme, je prav tako najučinkovitejši doslej. Izjemno zanimiv bo hibridni BMW 740e mit Technik BMW eDrive, ki bo opremljen z inteligentnim štirikolesnim pogonom in ga poganjata štirivaljni bencinski motor in električni motor, ki skupaj ustvarita največjo sistemsko moč 240 kW/326 KM. Hibridni BMW beleži kombinirano porabo goriva 2,1 litra an 100 Kilometer. Podatek seveda izmerjen v idealnih pogojih, a vseeno številka, ki je spoštovanja vredna za maso in “gabarite” tovrstne limuzine. Tehnologija BMW eDrive hibridu omogoča izključno električen pogon brez emisij pri hitrosti do 120 km/h in z dometom do 40 Kilometer.
Boljša vozna dinamika je posledica tako elektronike kot izgradnje same šasije. V osnovi je nova Serie 7 vzmetena z zračnim vzmetenjem, ki ga nadzira elektronika. Če boste posegli po dodatkih, lahko v povezavi s sistemom xDrive dodate elektromehanske stabilizatorje, ki zmanjšujejo nagibanje vozila pri vožnji v ovinku. Aktivni sistem nadzora šasije pa prilagodi odzivnost blažilnikov vdrtinam und izboklinam na cesti. Ena od novosti pri nastavitvah dinamike je, da lahko avtu prepustite, da se avtomatično prilagaja vašemu načinu vožnje… Tako na primer sistem samodejno pretaka med načini sport, sport +, normal, Öko-Profi v kolikor izberete nastavitev adaptive. Po pravici povedano smo to že dlje časa pogrešali pravzaprav pri vseh BMW sistemih za vozno dinamiko in je logično inteligentno nadaljevanje zgodbe.
Im Neuen BMW 7er Reihe je operacijski sistem iDrive prvič na voljo z zaslonom na dotik. Nekaj kar poznamo že iz avtomobilov iz segmenta malih mestnih avtomobilov. In lahko rečemo le – končno! A se temu minimalnemu napredku pridružuje še iDrive Gesture Control, welches mit 3D senzorjem zaznava gibe roke s katerimi uporabljate z večijmi funkcijami iDrive sistema. Nekaj kar načeloma poznamo iz domačih dnevnih sob, saj že dlje časa lahko na podoben način upravljamo “pametne” televizorje.
Neue BMW 7er Reihe je prvi serijsko proizveden avtomobil na svetu, ki ga bodo lahko lastniki zapeljali iz ali na parkirna mesta oder garaže, brez da jim bi bilo treba sesti za volan. Tako daljinski nadzor parkiranja iz sklopa dodatne opreme omogoča voznikom lahek dostop do ozkih parkirnih mest. Voznik sproži pomikanje avtomobila naprej ali nazaj iz parkirnega mesta s BMW Display Key – ključem. Medtem ko avtomobil izvaja polavtomatski manever voznik vseeno pazi na ovire.
BMW s številko 7 na zadku je vselej magična številka. Za BMW deloma napoveduje prihodnost te blagovne znamke, saj se izzumi in “pogrutavščine” tega modela vselej selijo v nižje serije in razveselijo tudi lastnike nekoliko bolj plebejskih BMWs. Po vsej verjetnosti je tokratna Serie 7 ena zadnjih, ki ne omogoča autonomes Fahren in bo deloma tudi zaradi tega zapisana v modelno zgodovino. Na nek način je konzervativna, a po drugi strani tako logično kakovostno nadaljevanje nekega poslanstva. Smo pričakovali več? Da! Deloma od oblike, kjer smo pričakovali več vizionarskosti in poguma, saj na trenutke izgleda kot le nekoliko pomlajena obstoječa serija. Tehnološko je seveda odlična, a nekako se ne morem znebiti občutka – že videno. Nekje mi manjka tisti košček prihodnosti, zaradi katerega bi lahko zapisal, da je sedmica najboljši avto na svetu. Nekaj česar še nismo videli. A je že tako, da je svet vse bolj globalen. Da presežki niso cenjeni in da je nekje vedno neka kalkulacija. Verjamem, da bo “sedmica” komercialno najuspešnejša v svojem segmentu tudi na račun pihanja na dušo neki drugi kulturi tam daleč na vzhodu. Težko je biti tako zelo univerzalen, a Bavarcem lepo uspeva!
Mehr Informationen:
bmw.si