fbpx

Neu auf dem Markt: Kia hat dem Sportage eine Auffrischung und damit einen Neuanfang verpasst

Kia hat seinem meistverkauften Modell in Europa und dem drittbesten SUV im C-Segment eine kosmetische Überarbeitung verpasst. In unserem Land ist fast jedes vierte Exemplar ein Sportage.

Kia sportage je po predstavitvi leta 2010 in okoli 2.400 prodanih primerkih, nekje na polovici tržne poti, kar pomeni, da je bil čas tudi za prvo kozmetično prenovo. To pa ne pomeni, da je bil sportage potreben drastične prenove, saj gre še vedno za oblikovno svež model, spremembe pa so po večini le kozmetične narave.

Na zunanji podobi je najbolj opazen drugačni sprednji del, ki je bolj v skladu s trenutnimi modnimi trendi, razlika pa je predvsem v lamelah motorne maske. Več je tudi barvne raznolikosti, saj so na voljo štiri nove barve karoserije, osvežili so tudi linijo litih platišč. Modernosti v prid so mu namenili tudi anteno v obliki plavuti morskega psa, na zadku pa celoto zaokrožujejo luči v LED tehniki.

Novi materiali, boljše oblazinjenje

V notranjost se še vedno stopa suvovsko visoko, enako je tudi sedenje, so pa določeni materiali sedaj boljši, višji nivo voznega udobja pa zagotavljata tudi bolj udobno vzmetenje in boljša zvočna zatesnjenost. Prava poplava opremskih paketov kupcu zagotavlja, da bo našel natanko tisto kar si želi, najbolj prodajan pa naj bi bil po besedah uvoznika paket urban, ki premore samodejno klimatsko napravo, LED dnevne luči, 17-palčna lita platišča, parkirna pomagala zadaj, meglenke s funkcijo svetenja v ovinek, senzor za dež, naslon za roke spredaj, audio naprava s USB-AUX priključki in tipkami na volanu in bluetoothom, mali usnjeni paket, tempomat in še kaj bi se našlo. Višje po opremski lestvici pa del opreme postanejo tudi: usnjeno oblazinjenje, ogrevani sedeži v obeh sedežnih vrstah, panoramsko strešno okno, ksenonski žarometi, sistem za samodejno parkiranje, navigacija z zaslonom na dotik in vzvratna kamera.

V notranjosti potnike pričakajo boljši materiali in oblazinjenje ter več udobja zahvaljujoč boljšima vzmetenju in zvočni izolaciji.
V notranjosti potnike pričakajo boljši materiali in oblazinjenje ter več udobja zahvaljujoč boljšima vzmetenju in zvočni izolaciji.

Falanga različnih motorjev, menjalnikov in pogonov

Pri motorjih edino novost predstavlja 2,0-litrski GDI bencinski motor z 122 kW, ki pa je kot edini na voljo po naročilu, ostali motorji pa so znani že od prej in sicer na bencinski strani 1,6-litrski GDI z 99 kW moči, na dizelski pa 1,7 in 2,0-litrski CRDI agregati z 84-, 100-, oziroma 135 kW moči (2,0 GDI HP).

Menjalnik je sedaj v osnovi vedno šeststopenjski ročni, proti doplačilu pa ga pri določenih različicah zamenja prestavna avtomatika. V osnovi je pogon speljan na prednji kolesni par, pri obeh 2,0-litrskih motorjih pa je pogon štirikolesni in sicer priznanega proizvajalca Dynamax, navor pa elektronika v osnovi razporeja v razmerju 60:40 in ga po potrebi prilagaja trenutnim voznim razmeram.

WEITERLESEN: Kia mit GT4-Stinger unter den Sportcoupés

Najbolj očitne spremembe so na nosu vozila, čeprav so tudi tu dokaj subtilne.
Najbolj očitne spremembe so na nosu vozila, čeprav so tudi tu dokaj subtilne.

Cene se pričnejo pri 16.990 evrih, kolikor stane različica 1.6 GDI fun, za dizelskega morate imeti pripravljenih 19.270 evrov. Najbolj prodajan naj bi bil ravno ta motor, a s stopnico višjim paketom – urban, ki stane 20.990 evrov.

Weitere Fotos finden Sie in der Galerie

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.