Die IAA in Frankfurt bot einen weiteren Leckerbissen, diesmal viel zugänglicher für uns Normalsterbliche. Der neue Renault Megane RS ist aggressiver als je zuvor und verbirgt sich auch mehr unter der Haube als je zuvor. Einer der aufregendsten „Hot Hatches“ im C-Segment verfügt jetzt über einen neuen Motor, und zum ersten Mal in der Geschichte besteht die Möglichkeit, zwischen Schalt- und Automatikgetriebe zu wählen.
Neue Renault Megane RS predstavlja najbolj športno različico Renaultove limuzine v segmentu C. Velika novost je novi 1,8-litrski turbinski motor, ki nadomešča starega 2-litrskega turbinca. Novi motor zagotavlja 280 PS, zanj pa si lahko izberemo 6-Gang-Schaltgetriebe menjalnik ali 6-stopenjski dvosklopčni avtomatski menjalnik s predstavnimi ročicami ob volanu in možnostjo “Start Steuerung“. Če si želite še več moči, počakajte do konca prihodnjega leta. Takrat se bo namreč med nas pripeljal še Megane RS v različici Trophy, ki ponuja 300 PS.
A vendar je treba vso to moč nekako prenesti na cesto, kar je še posebno zahtevno pri avtomobilih, ki so gnani na prednji kolesni par. Zaradi tega Megane RS uvaja Allradlenkung in bo na voljo z dvema različnima nastavitvama podvozja Cup und Sport. Na izbiro bo 5 voznih profilov, zaradi katerih bo Megana RS precej lažje uporabljati v vsakdanjih razmerah. Ob kopici asistenčnih sistemov bo Megane RS prav soliden vsakodnevni avtomobil. Na ceste bo zapeljal spomladi prihodnje leto, kar pomeni, da se lahko avtomobilskim navdušencem že začnejo cediti sline.
WEITERLESEN: KDO JE HITREJŠI? ZOE E-SPORT VS. FORMULA R.S. 16
Galerija slik: Renault Megane RS
Mehr Informationen:
renault.si