fbpx

Handgemachte slowenische Rucksäcke Boopacks

Boopacks sind vielfältig, modisch, schlicht, handgefertigt, einzigartig und vor allem Rucksäcke, die sich an verschiedene Stile anpassen lassen. Sie sind das erste und wichtigste Produkt eines Teams, das in dem Wunsch, seiner eigenen Kreativität Ausdruck zu verleihen, eine neue slowenische Modemarke gründete, mit der es sowohl den slowenischen als auch den ausländischen Markt erschließen möchte. Der Name BOO ist eine Ableitung, die das Team kennzeichnet und verbindet, da der Name BOOPACKS vom Nachnamen des Teams Bučar (BOO) und dem Wort „Rucksäcke“ abgeleitet ist.

Zaenkrat je boopackov osem, večina jih je narejenih iz umetnega usnja in sicer v črni, srebrni, rdeči, beli, modri in rumeni barvi, nekoliko drugačna in posebna pa sta jeans boopack und prozoren boopack. Prozoren se odlično dopolnjuje še z dvema stranskima produktoma – boobag ter mini boobag, ki s svojo barvitostjo dopolnita njegov izgled. Rumen, jeans in prozoren boopacks so del najnovejše, poletne kolekcije.

Boopacks so cenovno dostopni širši populaciji, cene se ta trenutek gibljejo od 35 zu 45 eur. Vse izdelke in cene lahko preverimo na Boopacks-ovi spletni strani, nahrbtnike pa si lahko pobliže ogledamo tudi v ljubljanskih lokalih – TOZDU und Zentrale Stationen.

BOO ekipa…

Katarina Bučar es ist 23-letna študentka Fakultete za šport, po duši športnik, vendar s kar nekaj podjetniške und kreativne žilice. v BOO ekipi skrbi za promocijo, stike z javnostjo in prodajo ter sodeluje pri oblikovanju boopackov. Dominika Bučar je 26-letna absolventka Fakultete za arhitekturo, ki skrbi za Grafikdesign, Foto, blog objave, fb und instagram profil in je tudi avtor Boopacks spletne strani. Skratka, skrbi za celostno podobo, prav tako pa sodeluje pri oblikovanju boopacksov. Sestri povezuje strast do mode, ki jo kažeta in izražata prav z BOO izdelki. Skupaj razvijata ideje in oblikujeta nove ter že obstoječe produkte. Velike zasluge za zagon podjetja pripisujeta svoji mami Nataši Bučar, ki ju je pri uresničevanju ideje podpirala in vzpodbujala. S svojim managerskim znanjem in nasveti pa jima velikokrat na pomoč priskoči tudi oče Tomaž Bučar. Sestri Bučar sodelujeta tudi z mladim in uspešnim Markom Pircem, producentom lastne blagovne znamke VA, ki se najraje ukvarja s projekti, povezanimi z video produkcijo. Je režiser pod okriljem slovenske produkcije Super 16 in kuwaitske produkcije Doors, najbolj znan pa po produkciji trenutno najuspešnejše deskarske serije Grilosodes unter Deckung Red Bull energijske pijače. Mark pa je za Boopacks produciral tudi odličen predstavitveni video.

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.