fbpx

Dokazano: ženske najbolj privlačijo točno takšni moški!

Lepa dekleta ljubijo barabe? Hm, morda tudi ... A zagotovo to niso moški, ki jih najbolj privlačijo.

Kakšni moški najbolj privlačijo ženske? Na to vprašanje so odgovorile udeleženke spletne ankete na eHarmony. In večina, kar 75 odstotkov žensk, je dejalo, da so jim najbolj všeč moški ki … BEREJO … knjige! Prav tako je raziskava pokazala, da moški, ki berejo, dobijo 19 odstotkov več SMS-ov in podobnih sporočil od žensk kot tisti, ki jim knjige niso blizu.

75 odstotkov žensk, je dejalo, da so jim najbolj všeč moški ki ... BEREJO ... knjige!
75 odstotkov žensk, je dejalo, da so jim najbolj všeč moški ki … BEREJO … knjige!

In kakšna literatura je po mnenju žensk najprivlačnejša? Tisti, ki prebirajo strokovno literaturo, vezano na uspeh, denar in moč, dobijo 75 odstotkov več pozornosti. Pol manj pozornosti dobijo ljubitelji romanov, kot je npr. Dekle z zmajskim tatujem Stiega Larssona. Knjige, kot je Orwellova klasika 1984 ‘zagotavljajo’ 21 odstotkov več pozornosti, “Da Vincijeve šifre” tega sveta pa 5 odstotkov več pozornosti. Ženske najmanj privlačijo bralci Biblije.

Kakšne pa naj bi bile ženske, ki najbolj privlačijo moške?

V nasprotju s stereotipnimi prepričanji, se vse več moških odloča za žene z večjimi prsmi, celulitom in drugimi polnimi oblinami – tako vsaj pravi študija psihologov, ki so jo izvedli na univerzi v Mehiki. Ta je namreč pokazala, da so moški veliko srečnejši, če imajo ob sebi polnejše dame. Pa ne samo to. Ženske, ki imajo večji ITM (indeks telesne mase), so v očeh moških sposobnejše za reprodukcijo in vzgojo otrok, z njimi pa tudi lažje rešujejo težave.

Moški naj bi padali na ženske z oblinami.
Moški naj bi padali na ženske z oblinami.

Ne glede na to, kar pravijo študije, je ljubezen ljubezen in ni pomembno, kakšna je vaša konfekcijska številka in ali vaš dragi rad bere le strokovno literaturo ali pa se raje prepusti kakšni kriminalki. Vsak ima svoj tip osebe, ki ga privlači in pomembno je le tisto, kar čutite v srcu.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.