fbpx

The Ford GT is a thorn in the side of renowned supercars

Ford unveiled the new GT sports coupe in Detroit, which will hit markets across the Atlantic this summer. At that time, with a 3.5-liter ecoboost V6 gasoline engine that develops over 600 hp, it will compete with such super sportsmen as the Ferrari 458 Italia, and in appearance, also the Lamborghini Aventador. But it will greatly surpass both in terms of price.

Ford je študijo razvil v obeležitev 50. obletnice the first zmage modrega ovala on legendarni dirki Le Mans, ki je pomenila tudi začetek zelo plodne Fordove dobe v različnih panogah avto športa. Kljub temu pa ima novi Ford GT kaj malo skupnega z modelom, ki je na ceste zapeljal leta 2003, saj gre za tehnološko veliko bolj dovršen model, razlike pa so tudi v sami konstrukciji.

Tudi notranjost se zlahka kosa z najbolj renomiranimi super športniki kakršen je lamborghini aventador: Bo pa od tega občutno cenejši.
Tudi notranjost se zlahka kosa z najbolj renomiranimi super športniki kakršen je lamborghini aventador: Bo pa od tega občutno cenejši.

Poglavitno razliko predstavlja sredinsko nameščen motor, ki iz 3,5-litra prostornine with help ecoboost tehnologije develops preko 450 kW ali 600 KM. Poleg tega pa k mizi prinaša eno najboljših razmerij med maso in močjo kateregakoli serijskega avta, kar gre pripisati dejstvu, da so za izdelavo uporabili veliko količino ogljikovih vlaken in aluminija.

Novi Ford GT se ponaša s presenetljivo zunanjo podobo, s katero se lahko kosa tudi z najbolj renomiranimi super športniki na svetu, izstopa pa tudi kar se tiče napredne tehnike. Prenos moči je namreč preko sedemstopenjske dvosklopčne avtomatike speljan na zadnji kolesni par, za čim boljši stik s podlago pa skrbi tehnologija aktivne aerodinamike, in the form of pomičnega zadnjega spojlerja, katerega naklon se prilagaja hitrosti in z rastjo le te primerno povečuje pritisk zadka proti tlom in s tem še poveča že tako odlične vozne lastnosti.

Tudi znotraj je vse narejeno v duhu izrazite športnosti, kar pomeni poseben volan v obliki krmil iz Formula 1, voznik pa ima na razpolago tudi nastavljive stopalke. Instrumenti so v celoti digitalni, na njih pa lahko voznik razbira številne podatke  o delovanju avtomobilskih sistemov ter o športnih aspektih njegove vožnje, denimo ko je avto na pisti. Posebnost pa predstavlja tudi tretja generacija sistema SYNC za nadzor nad funkcijami vozila.

With you since 2004

From 2004 we research urban trends and inform our community of followers daily about the latest in lifestyle, travel, style and products that inspire with passion. From 2023, we offer content in major global languages.