Board games are becoming a growing business at a time when families are increasingly trying to avoid the pitfalls of electronic entertainment, bringing a range of novelties and innovations for players. Since the turn of the century, completely new, much more complex and sophisticated games have been developed, such as the classics we all know - Man doesn't get angry...
Družabne igre postajajo v času, ko so družine vse bolj skušajo izogniti pastem elektronskega razvedrila, vse večji posel, kar prinaša vrsto novitet in novosti za igralce. Od preloma stoletja se razvijajo povsem nove, veliko bolj kompleksne in dovršene igre, kot so bile (in so še) klasike, ki jih poznamo vsi – Človek ne jezi se, Monopoli, ipd. Pojavljajo se povsem novi in kreativni načini igranja, ki vsekakor presega okvirje klasičnega večernega družinskega razvedrila, in postajajo prava medijska izkušnja – brez elektronskih medijev. Nove igre razvijajo tako timski duh kot tekmovalnost, zato nastajajo klubi igralcev po vsem svetu, kjer lahko v prijetnem vzdušju odkrivate novi svet s srednjeveškimi pomorščaki, rešujete človeštvo v vesolju, pripovedujete zgodbo 1001 noči ali pa se podate v kakšen nov, še neznan svet, skupaj s soigralci. Družabne igre so postale iskušnja ki jo delite z drugimi, zato več ne moremo govoriti o njih kot o “igračah za otroke”.