After the Mokka and Crossland, the X division has a completely new member, the Opel Grandland X, which is different both in terms of dimensions and usability. Grandland X is Opel's representative in the C-SUV segment, where it will appeal mainly to men in their prime, who live a more active life and still have a great desire for adventure.
Opel Grandland X je tisto, kar smo v družini X potrebovali oziroma pogrešali. Oblikovno zelo všečen avtomobil po velikosti prekaša Crosslanda X in je verjetno bolj primeren za mestna središča, kot je to Mokka X. Prav zato se od Grandlanda pričakuje veliko, saj so prvi vtisi z njim zelo pozitivni. Opel Grandland X se lahko pohvali z veliko prostora v notranjosti in s prtljažnim prostorom v velikosti 514 liters. Če se poklopi zadnje sedeže, se prostornina prtljažnega prostora poveča na 1652 litrov.
Kot smo pri Oplu že vajeni, ima tudi Grandland X kopico uporabne opreme, ki nam olajšanja čas, preživet za volanom avtomobila. Ergonomski prednji sedeži z AGR-certifikatom so le eni izmed teh bombonov, saj omogočajo tako heating as well as ventilation voznikove zadnjice. Če imamo polne roke, lahko s pomočjo elektronike prtljažna vrata odpremo kar z gibom noge. Omislimo si lahko heated steering wheel, ogrevana stranska ogledala and ogrevanje vetrobranskega stekla. To se pri –10 °C odtali v zgolj dveh minutah. Zajetna je tehnologija v obliki asistenčnih sistemov, ki jih je z vsakim novim modelom več. Seveda ne gre brez priročnega sistema OnStar, IntelLinka in prilagodljivih žarometov LED AFL.
Opel Grandland X ima v svojem segmentu kopico konkurentov. Med njimi so najuspešnejši pri Hyundaiju s svojim Tucsonom, ki mu sledijo Volkswagen Tiguan, Nissan Qashqai in drugi. Ob lansiranju se bo Grandland X s temi konkurenti spopadel z 1,2-litrskim turbo bencinskim motorjem s 130 horsepower in 1,6-litrskim dizelskim motorjem, ki ima 120 horsepower. Pozneje se bodo pridružili motorji z močjo do 180 konjskih moči in taki z močjo, manjšo od 120 konjskih moči. Potrjen je bil tudi prihod plug-in hybrid, ki bo imel štirikolesni pogon. Grandland X ponuja ročni ali avtomatski 6-stopenjski menjalnik, katerima se v prihodnje pridruži še popolnoma nov 8-stopenjski avtomatski menjalnik. Za bolj terenske podvige je na voljo sistem IntelliGrip, which enables 5 voznih načinov in prispeva k varnosti na različnih voznih podlagah.
Opel Grandland X bo na voljo s tremi opremami. Začetni SELECTION sledita še ENJOY and INNOVATION. Vstopni model Opla Grandland X je lahko vaš za 20.490 evrov. Doplačilo za dizelski motor je 1.500 evrov in prav takšna je cena doplačila za samodejni menjalnik. Opel Grandland X je zagotovo zanimiv avtomobil in tako ni čudno, da želijo pri Oplu do konca letošnjega leta prodati 100 vozil, v naslednjem polnem letu pa kar 600 primerkov tega novega SUV-ja na slovenski sceni.
Galerija – Opel Grandland X je že pri nas
More information:
opel.si