fbpx

Apple una vez tuvo la idea de los cibercafés

Detrás de un gigante como Apple, ciertamente hay muchas ideas y proyectos que (todavía) no se han realizado. Entre ellos también está la idea de una cadena de Cybercafés, que se suponía que comenzaría en 1996.

Prve Applove trgovine so se odprle leta 2001 v Virginiji in Kaliforniji. Do danes so mrežo razširili na več kot 400 trgovin po vsem svetu. Še pred tem, leta 1996, je Apple oznanil, da pričenja z gradnjo cybercaffejev. ”Čas je pravi. Spletne kavarne so trend. Tehnologija končno dosega množice. Obstaja prostor, da prikažemo naše izdelke resničnemu svetu,” tako je dejal nekdanji predsednik marketinga pri Applu, Satjiv Chahil leta 1995, ko je Apple napovedal mrežo internetnih kavarnic. Te so bile predvidene za London, Paris, New York, Tokio in Sydney. Applove kavarnice naj bi obiskovalcem zagotavljale hitro brskanje po internetu, igranje igric ali izdelovanje spletnih strani, vse to ob dobri kavi in prehrani. Poleg tega bi kavarne prodajale potrošniške izdelke z Applovim logotom. Vsaka miza bi obiskovalcem omogočala surfanje po spletu, naročanje hrane in pijače, imeli so idejo, da bi bile Applove kavarnice stičišče za videokonference, planirali so tudi VIP sobe. Vse skupaj je bilo zasnovano kot nekakšen spletni Hard Rock Caffe ali Planet Hollywood.

Apple Cyber Caffe.
Apple Cyber Caffe.
Apple Cyber Caffe.
Apple Cyber Caffe.

Kaj se je zgodilo, da projekt, ki je na papirju že dobil vizualno podobo, ni bil realiziran, ni povsem jasno. Leta 1997 je Apple sporočil, da projekta ne bo in krivdo zvalil na svoje partnerje. Toda partnerji so udarili nazaj, da bi oni z veseljem peljali projekt naprej. Kakorkoli, ideja se je odložila za pet let, a tedaj je Apple pričel ustvarjati zgodbo v novih dimenzijah in spletne kavarnice so bile le še bled spomin.

contigo desde 2004

Del año 2004 investigamos tendencias urbanas e informamos a nuestra comunidad de seguidores diariamente sobre lo último en estilo de vida, viajes, estilo y productos que inspiran con pasión. A partir de 2023, ofrecemos contenido en los principales idiomas del mundo.