Aston Martin está lanzando el DB11 en Ginebra, un súper cupé que envía al DB9 de barba gris a un merecido retiro. Es el primer GT, además del modelo DB10 de Bond de la película Spectre, en más de una década. Muchas cosas sucedieron durante este tiempo, incluido que Aston Martin obtuvo un nuevo presidente y se casó con Mercedes, lo que, como era de esperar, se reflejó en el automóvil. Todos estos cambios se materializan de muchas maneras en el DB11, el primer Aston Martin de producción con un número de dos dígitos.
Aston Martin DB11 je neposredni naslednik modela DB9, katerega izid ima že dolgo brado, saj sega v leto 2003. Časovni razkorak, novi predsednik (Andy Palmer) te butične britanske znamke superavtomobilov (zahteval je, da je DB11 opremljen s klasičnim caja de cambios manual) in sodelovanje z Mercedesom oz. divjaškim oddelkom AMG pa kakopak prinašajo znaten odmik po oblikovalski in tudi tehnološki plati.
DB11 opušča dolgočasne linije in se lepi na slog študije križanca DBX, bondovskega DB10 in jubilejnega CC110.
LEE MAS: Bugatti Chiron: najhitrejši avtomobil na svetu in nasploh avto presežnikov
Novost spregovori v 12-valjnem ”jeziku”, saj so mu pod pokrov namestili 5,2-litrski twin turbo V12-motor, iz katerega iztisne okroglih 600 caballos de fuerza (450 kW). Moč na kolesa prenaša 8-stopenjski ZF-menjalnik, njegov pospešek od 0 do 100 km/h pa je 3,9 segundos. Končna hitrost je zaradi številnih aerodinamičnih trikov, kot je ”fantomski” sprednji spojler, izjemnih 322 km/h.
Notranjost je kljub ohranjanju retro sloga, ki ga zastopa dvobarvno usnje, digitalizirana (12-palčni infotainment zaslon). Veliko komponent je pristavil oddelek Mercedes-AMG. Aston Martin DB11 je sicer sploh prvi otrok Aston Martina in oddelka AMG, in po videnem sodeč, lahko samo upamo, da bosta imela čim bolj številčno družino.
Más información:
astonmartin.com