Con un estudio futurista de un coupé de dos puertas, Audi ha entrado en una nueva era de diseño para los próximos modelos de Audi. Además de la evolución del diseño, el Prologue también ofrece un interior de diseño extremadamente futurista y toda una falange de nuevos sistemas de asistencia que sin duda adornarán los modelos de la empresa VW en los próximos años.
Na sprednjem delu dominira ogromna imponente motorna máscara, ki jo obkrožajo zelo ostro zašiljeni prednji svetili in meglenki, pokrov motorja pa je roadstersko nizek in večkrat “prelomnjen”. glavni svetili cestišče osvetljujeta v matrični laserski tehnologiji. Na boku poglede privabljajo ogromne kolesne odprtine, ki medse sprejmejo platišča v izmeri 22-palcev, bočna linija je izredno visoka, kar za seboj potegne izredno ozka bočna stekla, kar še poudari vtis dinamičnosti.
Notranjost je osnovana na študiji gran turismo design in je namenjena tako izraziti športnosti kot ležernemu in udobnemu potovanju. glede na voznikove želje in stil vožnje se prilagodijo tudi merilniki in uporabniški vmesnik na osrednjem zaslonu, prav vse tipke pa so strnjene v Interfaz MMI neposredno za prestavno ročico, s katerim potniki upravljajo s klimatsko napravo, informacijsko-zabavnim sistemom in med seboj tudi komunicirajo. Notranjost je tako izredno prečiščena in futuristična, materiali pa skrbno izbrani in prestižni.
Sopotnik bo imel pred seboj ločen pantalla OLED s funkcijami ki pritičejo (samo) njemu/njej, ko le tega ne bo uporabljal pa se bo zaslon samodejno ugasnil in deloval kot aplikacija iz klavirske črnine.
Štirisedežni kupe bo premogel tudi funkcijo “the butler” (op. prev. sluga), ki bo predstavljal innovador los inteligentes softverski program, ki bo na podlagi prepoznave voznika preko pametnega telefona, le temu prilagodil nastavitve sedeža in delovanja klimatske naprave, glede na njihove potrebe in preference, obenem pa vozniku sugeriral in predvajal najbolj zaželjeno glasbo in samodejno ponudil nekaj najbolj priljubljenih poti ter mu do njih tudi navigiral.
Prologe pa se ponaša tudi z naslednjo generacijo audijevega sistema phone box, Lo que es llamado “easy slot” sistem, ki bo lahko istočasno povezal več pametnih telefonov z informacijsko zabavnim sistemom avtomobila in jih brezžično tudi napolnil.
Pod pokrovom gara 4,0-litrski biturbo V8 bencinar iz katerega so inženirji uspeli iztisniti 605 KM moči in 553 Nm navora, kar naj bi zadostovalo za pospešek do stotice v 3,7 sekunde.