En el Salón del Automóvil de Ginebra, Goodyear logró desviar el foco de la chapa y las chicas vestidas de látex y minifaldas hacia los neumáticos. Con su neumático de estudio BH03, podría cambiar el curso de la historia e inclinar la balanza a favor de los coches eléctricos. La principal ventaja del concepto son dos nuevos materiales, ocultos bajo el perfil, que permiten producir electricidad y así alimentar la batería del sistema híbrido.
Goodyearova neumático BH03 je guma prihodnosti, čeprav podjetje, katerega oče je izumil vulkanizerski proces, ne načrtuje serijske izdelave, ampak bo služila le za nadaljnji razvoj. Oprtala se je z novimi nalogami, saj bo znala izkoristiti tako vibraciones kot spremembo oblike in ju s pomočjo dveh novih materialov pretopiti v električno energijo. To sta termoelektrični material in piezoelektrični (deformacija kristalov).
LEE MAS: Under Armour Fat Tire GTX: un zapato de invierno con suela Michelin
Prvi električno energijo ustvarja iz toplote, ki jo v času mirovanja ”darkerska” pnevmatika dobiva z absorpcijo toplote in svetlobe, drugi materiala pa svojo nalogo opravlja v dinamičnem stanju, torej za čas kotaljenja, saj električno energijo ustvarja iz vibracij in variacij v tlaku. To pa še ni vse. Če pride do predrtja gume, je notranja struktura tako močna, da nudi podporo celotni teži avta, kanala na obodu platišča pa služi vpijanju hrupa in manjši verjetnosti akvaplaning.