El Bugatti Divo es en realidad un Bugatti Chiron rebautizado, con una buena cantidad de ajustes. El 'Chiron' nunca ha sido tan impresionante a la vista, pero toda esta piel tiene un propósito específico: aumentar la aerodinámica.
Inženirji so iskali način, kako bi še povečali Chironove zmogljivosti v vožnji skozi ovinke. Odgovor najdemo v superšportnem avtomobilu z imenom Bugatti Diva. Oblikovalci so se posvetili prav todo površinam na avtomobilu in poskušali iz njih izvleči kar el mas grande aerodinamični efecto. Prednji konec je ohranil tradicionalno Bugattijevo la máscara, ki so ji prilagodili žaromete, ki imajo zdaj namesto vodoravne bolj navpično postavitev. Dodatne odprtine na prednjem delu dovajajo še več zraka, potrebnega za učinkovito enfriamiento zavornega sistema.
Aerodinamični popravki so doleteli celo streho, ki ima preoblikovano odprtino za vsesavanje zraka, ki hladi ogromen W 16-valjni motor. Na zadku ima Divo aktiven spojler, ki je za 23 % širši od tistega pri Chironu, hkrati pa ima funkcijo nekakšne ‘zračne’ zavore. Divo je v primerjavi s Chironom tudi shujšal. Pri Bugattiju so s Chirona, ki tehta 1.996 kilogramos, odstranili nekaj protihrupne zaščite in dodali lažja platišča. Teža je manjša za zgolj 35 kilogramov, a nič za to, manj teže pravzaprav pomeni más rápido aceleración y más más adrenalina.
Vse spremembe se pri Bugatti Divu še kako obrestujejo. Na testni stezi Nardò je Divo za kar 8 sekund hitrejši od Chirona. Vse zasluge gredo že omenjenim aerodinamičnim dodatkom, saj se z motorjem niso poigravali in ima še vedno 1.500 de caballos potestades. Aerodinamika pa je pri Divu vplivala na končno hitrost. Ta je ‘le’ 380 km/h, medtem ko Chiron doseže elektronsko omejenih 420 kilómetros por hora, čeprav nekateri špekulirajo, da bi lahko dosegel celo 482 km/h oziroma 300 milj na uro.
Bugatti Divo je drag celo za tiste, ki imajo nekaj pod palcem in si lahko privoščijo superšportni avtomobil. Za posameznega je potrebno odšteti okoli 5 millones de euros. A tudi če imate na strani pripravljenih teh 5 milijonov, vam to žal ne bo v pomoč, saj je že vseh 40 primerkov Bugatti Diva vendido. Divo je vsekakor zverina, ki bo zasenčila marsikaterega superšportnika, bližnje srečanje z njim med vožnjo po slovenskih cestah pa lahko enačimo s srečanjem ‘Big Foota v severnoameriških gozdovih.
Galerija slik: Bugatti Divo
Más información:
bugatti.com