Se puede considerar el Ferrari 488 Pista como el Ferrari 488 GTB actual, que fue enviado al gimnasio para un entrenamiento intensivo y salió con menos kilogramos y una masa muscular significativamente mayor. Las seductoras líneas de la belleza roja esconden debajo el pináculo de la ingeniería Ferrari, que convencerá a muchas personas a comprar un Ferrari 488 Pista en lugar de un Porsche 911 GT2 RS.
“Telovadnica” in “vaditelji” v Marenellu so poskrbeli, da ima ferrari 488 pista kar 90 kilogramov manj v primerjavi s Ferrarijem 488 GTB. Pista tako tehta 1.280 kilogramov, ob predpostavki, da ima nameščeno vso dodatno opremo, ki je ravno tako narejena iz lahkih materialov. Po izgubi teže je prišla na vrsto še moč. Ta se je povečala za 50 konjskih moči in je zdaj mamljivih 711 konjskih moči. Po navedbah Ferrarija je to največje povečanje moči, ki ga je bila deležna katerakoli posebna serija njihovih avtomobilov. Najmočnejši 8-valjni V motor v Ferrarijevi zgodovini je poleg povečane moči dobil še dodatnih 10 Nm navora in ima zdaj kar 770 Nm de par.
In kako se kombinacija manjše teže in večje moči opazi pri zmogljivosti? Čas, ki ga Ferrari 488 Pista potrebuje od 0 do 100 km/h, je le 2,85 sekunde, čas od 0 a 200 km/h pero sólo 7,6 sekunde. Kazalec hitrosti se ustavi pri 340 km/h. V primerjavi s Ferrarijem 488 GTB to pomeni, da je Pista za 10 km/h hitrejši in za 0,25 sekunde hitreje prikaže številko 100 na svojem kazalniku hitrosti. Poleg vsega je inženirjem uspelo povečati silo, ki potisne avtomobil k tlom za 20 odstotkov, kar ga naredi še bolj okretnega in še hitrejšega. Najnovejši lepotec iz Maranella ima še bolj agresiven napev, ki ga je mogoče občudovati v vseh prestavah in skozi ves razpon obratov motorja. Okvirna cena za Ferrari 488 Pista je 300.000 dólares estadounidenses.
Galerija – Ferrari 488 Pista
Más información:
auto.ferrari.com