fbpx

La película "La entrevista" obtuvo una calificación de 10 en IMDb debido a las amenazas.

IMDb, abreviatura de Internet Movie Database, es considerada una de las instituciones cinematográficas en línea más importantes. Es una fuente insustituible para todos los cinéfilos y otras personas que buscan una opinión creíble pero popular. Su lista de las 250 películas mejor valoradas tiene un estatus muy especial, que aún comanda "The Shawshank Redemption", pero amenaza con ser destronado por la polémica "The Interview", película que nunca llegó a las salas de cine. y las amenazas terroristas lo hicieron famoso.

”The Interview” je Kim Kardashian filmov. Slaven zaradi slave same, film brez pravih talentov, ki ga je v soj žarometov butnil internet. Le da v tem primeru to niso bili žgečkljivi posnetki, pač pa teroristične amenazas neznanih hekerjev in Kim kot moški. Odličen PR? Namreč vse bolj rado se zgodi, da film zaslovi po vsem drugem kot odlični igri ali scenariju, ki vse bolj postajata drugotnega pomena. In noben film v zadnjih letih ni dvignil toliko prahu in povzročil toliko controversia kot ”The Interview”, ki je zakuhal mednarodni incident in čez lužo veselo praži pravice o svobodi izražanja.

James Franco in Randall Park kot Kim Džong Un.
James Franco in Randall Park kot Kim Džong Un.

Gre za parodijo o severnokorejskem diktatorju Kim Jong Un, a bilo bi preveč očitno in ubopano, da bi grožnje s terorističnimi napadi na kinodvorane, ki so bodo drznile predvajati film (premiera je bila predvidena 25. decembra in naj bi se po zadnjih podatkih nekje celo zgodila), prišle direktno iz njegovih soban, ki se sicer kopajo v filmih hollywoodske produkcije. Tako so to storili hekerji. Filmska družba Sony, ki si lasti pravice nad filmom, je na razočaranje gledalcev stisnila rep med noge in film potem, ko so se predvajanju odpovedale manjše in večje ameriške verige kinooperaterjev (ki se niso umaknile zaradi groženj, pač pa, ker so jim odvetniki dali pravni pouk, da bodo odgovorne za morebitne žrtve), povsem umaknila z agende.

Bomo kdaj videli ''The Interview''? Če ne že v kinodvoranah pa morda vsaj na YouTubu?
Bomo kdaj videli ”The Interview”? Če ne že v kinodvoranah pa morda vsaj na YouTubu?

A najboljše stvari so cosas prohibidas in ljudje so na prepoved in umik odgovorili na svoj način. Niso šli na ulice. Šli pa so na IMDb, že več kot 35 tisoč njih, in tam filmu plebiscitarno, v znak protesta, podelilo oceno 10. Zdi se, da bo število z dneva v dan samo naraščalo in da bo vse več ljudi prihajalo s ”transparentom” 10, in to vse dokler Sony filma ne spusti v javnost.

LEE MAS: Películas navideñas prohibidas para los niños

James Franco in Seth Rogen sta poskrbela že za marsikatero kontroverznost. Med drugim sta posnela videospot ''Bound 3'', ki je parodija spota ''Bound 2'' Kanye Westa in njegove žene Kim Kardashian.
James Franco in Seth Rogen sta poskrbela že za marsikatero kontroverznost. Med drugim sta posnela videospot ”Bound 3”, ki je parodija spota ”Bound 2” Kanye Westa in njegove žene Kim Kardashian.

Z oceno pa filmofili jasno ne izražajo ocene filma, gre za neko drugo sporočilo, ki pa je jasno in glasno- hočemo videti ”The Interview”! Profesionalni kritiki, ki so ga dejansko videli, seveda do njega niso bili tako prizanesljivi in so ga raztrgali. Med drugim so dejali, da je še en film v hollywoodskem nizu filmov, ki poneumlja, ki je otročji, neokusen in nas zasipava z butastimi šalami. ”Kaznilnici odrešitve” se torej ni bati, da bi ga James Franco in Seth Rogen dejansko stala prvega mesta (da bo prilezel tja, bo moral pojesti še precej žgancev, beri nabrati še lepo število desetic, saj šele določeno število glasov daje pravo kredibilnost oceni), a dokler filma ”The Interview” ne ”odreši” Sony (kar očitno vendarle bo) in si najde dom (tudi tega očitno je), bo verjetno ostal najbolje ocenjeni film, če vseh časov, pa bo pokazal čas.

Más información

Más información: 
IMDB

contigo desde 2004

Del año 2004 investigamos tendencias urbanas e informamos a nuestra comunidad de seguidores diariamente sobre lo último en estilo de vida, viajes, estilo y productos que inspiran con pasión. A partir de 2023, ofrecemos contenido en los principales idiomas del mundo.