Harley-Davidson es sin duda uno de los fabricantes de motocicletas más tradicionales del mundo. Son una empresa que se mantiene fiel a la vieja escuela de hacer caballos de acero. Pero incluso con ellas, los tiempos están cambiando, y la nueva Harley-Davidson Fat Bob es definitivamente una de las precursoras del cambio en esta compañía americana.
Dosedanja šasija, z imenom Dyna, se je za vedno poslovila, saj jo od leta 2018 dalje nadomešča tako imenovano ogrodje softail. Harley-Davidson Fat Bob bo zaradi te spremembe veliko pridobil, saj bo vožnja z njim od zdaj prijetnejša. Fat Bob bo imel na prednjem kolesu dvojne močne diske, 28-stopinjski naklon krmila in nastavljivo zadnje vzmetenje. Na izbiro sta dva motorja, oba Milwaukee Eight V-twin con etiqueta 107 respectivamente 114. Te številke označujejo prostornino motorja v kubičnih inčih, kar v kubičnih centimetrih pomeni 1746 respectivamente 1868. Fat Bob tehta 295 kilogramov, kar je v primerjavi s predhodnikom kar 15 kilogramov manj. Zaradi spremembe šasije je ta zdaj za 65 % trša, ima 50 % manj sestavnih delov in potrebuje za 22 % manj varjenja. Prednja pnevmatika ima širino 130 mm, zadnja 150mm, obe pa sta oblečeni okoli 16-palčnega platišča. S tem sta tudi največji in najbolj agresivni pnevmatiki, ki jih na svoje motorje namešča Harley Davidson.
LEE MAS: V LJUBLJANI SE JE ODPRLA PRVA TRGOVINA HARLEY-DAVIDSON V SLOVENIJI
Razmere na trgu so tako tudi Harley Davidson prisilile v spremembe, in če bodo te takšne, kot jih opazujemo pri preobrazbi Fat Boba, puede novih domislic in novih rešitev za motocikle že zelo veselimo.
LEE MAS: HARLEY-DAVIDSON ENTRA EN EL MERCADO DE LAS MOTOS ELÉCTRICAS
Galerija slik: Harley-Davidson Fat Bob
Más información:
harley-davidson-ljubljana.si