El KTM X-Bow GT4 ha estado compitiendo en varias series de carreras desde 2015 y ha sido mejorado aún más para la próxima temporada 2018. KTM y Reiter Engineering han unido fuerzas para realizar una revisión exhaustiva del X-Bow, siendo el principal impulsor de la mejora una reducción significativa en los costos de funcionamiento del X-Bow.
A Reiter Engineeringu so prepričani, da noben avtomobil ni hitrejši in cenejši kot X-Bow GT4 v zahtevnem vzdržljivostnem tekmovanju VLN. Kljub dobremu razmerju med ceno in kakovostjo si želijo to razmerje še izboljšati. Medtem ko ima nekaj več kot 60 drugih tekmovalnih avtomobilov vgrajene menjalnike, ki zdržijo okoli 5000 kilometrov, bo imel novi X-Bow menjalnik, ki bo zmožen zdržati 10.000 prevoženih kilometrov ob prenašanju kar 700 Nm de par.
Inženirji so nadgradili več komponent podvozja, s tem pa podaljšali življenjsko dobo delov na približno 20.000 prevoženih kilometrov. Naredili so celo izračun, po katerem za kilometer tekmovanja porabijo 3,9 evra. Izboljšali so tudi računalniški nadzor motorja, varovalke in še mnoge druge komponente. X-Bow GT4 ima le 999 kilogramov y lo conduce 2-litrski Audijev motor TFSI, que tiene 360 caballos de fuerza. Cena brez davka je 152.360 evrov, do pomladi pa nameravajo izdelati 15 ejemplares tega vztrajnostnega športnika. Če si ga želite, le pohitite z nakupom, saj je proizvodnja do februarja že razprodana.
LEE MAS: AZNOM SERPAS: FUTURISTIČNA ALUMINIJASTA KAČA
Galerija slik: 2018 KTM X-Bow GT4
Más información:
reiter-engineering.com