Magnifico diría: "Pero tú no eres el que ha salido en la tele todo el tiempo". No, no, no, el Lola Mk6 GT es un coche que puede resultar familiar, pero probablemente no sea lo que crees. Es el resultado de una colaboración entre Ford y Lola y posteriormente se convirtió en la plataforma para el icónico Ford GT40, con el que probablemente también lo hayas confundido.
Podobno kot GT40 je imela tudi Lola Mk6 GT sredinsko nameščeni Fordov V8 motor, športno šasijo, peresno lahko ‘lupino’ s Kammback zadkom (obliko, nastalo na podlagi aerodinamičnih raziskav W. Kamma v 30. letih) in izjemno nizko streho. Že v letu rojstva je bila povabljena na 24 Horas de Le Mans, a ker ‘lolovci’ niso imeli tovornjaka, ki bi jo pripeljal v Francijo, se je Lola na dirkališče iz angleškega Slougha odpravila kar ‘peš’.
Menjava olja je bila dovolj, da je bila pripravljena na boj. Ford je bil nad njenim krstnim nastopom več kot navdušen in je v vožnji Erica Broadleya prepoznala potencial, ki bi lahko s trona sklatil tedaj dirkaškega hegemona Ferarrija. H projektu je zato pristopil sam Henry Ford II in leto kasneje je Lolin naslednik GT40 že na svoji prvi dirki pokazal zobe. Po nekaj poporodnih krčih pa je zasijal v polni luči in sloviti Le Mans dobil kar štirikrat zapored (1966-1969). S tem je prekinil dolgoletno prevlado Ferrarija in upravičil riziko sredinske pozicije motorja.
Gromozanski uspeh GT40-ice je Lolo hitro pahnil v pozabo, o čemer pričajo zgolj tri zvarjene šasije, kar je škoda, saj je bila prav skromna Lola ‘beta’ verzija prvega fordovega zmagovalca Le Mansa. A prav to danes skupaj z zapuščino Loli zagotavlja estado de culto in vrtoglave cena na dražbah.
Lee mas: Espectacular debut de la TS600 de Tushko en el Red Bull Ring
Če ste na lovu za to ikono, definitivno parkirajte oči en Éste strani ali pa zgolj uživajte v naslednji fotogaleriji: