El Volkswagen Polo es definitivamente el rey de la ciudad, ya que hasta el momento se han producido 14 millones de unidades. El coche, que también es popular entre los eslovenos, esta vez se sometió a una ligera "cirugía plástica" en algún punto intermedio de la gama de modelos, ganando así un año más o menos.
Je že tako, da pri a volkswagen stavijo na precej konvencionalne oblikovne poteze, ki pa vsekakor prinašajo oblikovno večletno všečnost modelov. Z designom je tako, da v kolikor je preprost, nikoli ne bo postal kičast in prav to zgodbo potrjuje Volkswagnov polo, ki kljub svoji izjemni navidezni resnosti vedno znova preseneča z dejstvom, da je enostavno všečen.
Poleg rahlega zunanjega likanja gubic, ki se odraža predvem v novi optiki avtomobila, ki je seveda v led tehnologiji ter nekaterim drugim malenkostim, kot so novi prednji in zadnji odbijač, so polu dodali kopico elektronskih pomagal ter ga tako aktualizirali ter v nekaterih pogledih celo postavili pred konkurenco. Novi polo tako premore celo eletronski sistem “Asistencia frontal” z mestno funkcijo zaviranja v sili ter sistemom za vzdrževanje varne razdalje ACC.
Polo je dobil tudi nekaj “sladkorčkov” na področju zabavne eletronike, ki jo je podedoval od svojega starejšega brata – golfa.
Pri motorjih so v novi polo vdahnili predvsem predznak zelenega in okolju ter mestu prijaznega. Vsi novi poloti tako pod motornim pokrovom skirvajo motor z oznako EU 6 ter premorejo funkcijo Start & Stop.
Ob začetku prodaje pri družbi volkswagen napovedujejo poseben model “polo fresh“, ki naj bi postregel s posebno širokim naborom dodatne opreme, ki bo razvajala kupce.