fbpx

Octubre Rosa: ¿Qué inspira a las mujeres?

En Octubre Rosa, Lidl Eslovenia investigó qué inspira a las mujeres. Fueron invitadas a contribuir con sus pensamientos sobre lo que las inspira como mujeres. Por cada pensamiento, Lidl Eslovenia donó cinco euros a la asociación eslovena de lucha contra el cáncer de mama Europa Donna. Con pensamientos inspiradores, recaudaron 1.000 euros.

Kot pravijo v Lidlu Slovenija, nas rožnati oktober vsako leto opomni, kako pomembno je, da poskrbimo za svoje telo in duha, za zdrav način življenja in preventivo. In predvsem, da znamo okoli sebe poiskati navdih, ki vodi do novih zmag in nas dela srečnejše. Prav zato so letos že drugič zapored pristopili k sodelovanju z združenjem Europa Donna Eslovenia. Tokrat so prvič povabili tudi ženske, naj same povedo, kaj jih navdihuje.

Vsaka misel je v dobrodelni sklad prispevala pet evrov, ob koncu natečaja pa je bilo zbranih skoraj 100 misli. V Lidlu Slovenija so zbrana sredstva podvojili in združenju Europa Donna Slovenija na sobotnem plesnem dogodku Lep je dan, 15. oktobra, simbolično predali bon za 1000 evrov.

Rožnati navdih so širili tudi med zaposlenimi

Vzporedno je natečaj potekal tudi med sodelavkami podjetja Lidl Slovenija. Prejeli so kar nekaj čudovitih misli, med katerimi pa so jih je še posebej prepričale besede, ki so govorile o pogumu in vsakodnevnem navdihu. Misel je prispevala Tadeja Srša, sodelavka v oddelku nabave, in pravi takole:

”Ni me strah stopiti korak naprej, pa četudi v čevljih, ki so preveliki ali premajhni. Vsak korak prinese nekaj novega, pa čeprav včasih le izkušnjo.”

Tadejina misel je bila objavljena na praktičnih darilcih, ki so jih vse sodelavke Lidla Slovenija prejele dan pred dnevom zdravih dojk, ki ga obeležujemo 15. oktobra. ”Z darilci smo sodelavke na simpatičen način želeli spomniti, kako pomembni sta preventiva in skrb za zdravje ter kako pomembno je, da v življenju vsak dan najdemo nekaj navdihujočega,” še dodajajo v Lidlu Slovenija.

contigo desde 2004

Del año 2004 investigamos tendencias urbanas e informamos a nuestra comunidad de seguidores diariamente sobre lo último en estilo de vida, viajes, estilo y productos que inspiran con pasión. A partir de 2023, ofrecemos contenido en los principales idiomas del mundo.