GinzVelo es un velomóvil, es decir, un coche-moto que va tan rápido como un coche. Se trata de un triciclo con cabina cerrada, que, además de la potencia del ciclista, también puede ser impulsado por un motor de 500 vatios situado en el buje de la rueda trasera, que se alimenta de una batería de 48 vatios. Es hijo del inventor Peter Ginzburg, quien lo llama vehículo híbrido humano-eléctrico (HEH Vehicle), y está buscando clientes a través de una campaña en Kickstarter.
Če vlagatelji nimajo posluha, ga ima gotovo Kickstarter, ki je poln drznih/prodornih idej in drugačnosti željnih kupcev. V to zgodbo sodi tudi velomobil GinzVelo, hibridni tricikel, ki je v kombinaciji s 500-vatnim elektromotorjem, ki se napaja iz litij-polimerske baterije (20 Ah), zmožen kolesarja prevažati z avtomobilsko hitrostjo.
Lezikolo v oklepu oz. školjki, ki deluje, kot bi obglavili jadralno letalo, je uporabno v domala vseh vremenskih razmerah. Namenjeno je enemu potniku, baterija pa ga lahko prepelje od 100 do 150 kilometrov daleč. A to je le domet baterije, dejanski domet je odvisen od njegove fizične pripravljenosti. Je pa treba vedeti, da poganjanje 40-kilogramskega tricikla ni mačji kašelj, zato naj vas prazna baterija nikar ne ujame na klanec. Ob pomoči elektromotorja lahko ”osjeglavi” GinzVelo potuje s hitrostjo do 32 km/h, če ”intervenira” človek, pa se ta lahko povzpne vse do 50 km/h.
LEE MAS: El SUV híbrido BMW X5 tendrá sólo 3,3 litros de consumo y 313 caballos
Če se sprašujete ali lahko aerodinamični GinzVelo uporabljate na kolesarskih stezah ali sodi na ceste, je odgovor sledeč. GinzVelo je ”registriran” kot kolo zato za lastnika veljajo enaka pravila kot za klasične kolesarje. In čeravno se zdi ta tricikel višja znanost, uporablja standardne kolesarske komponente, zato z vzdrževanjem ne boste imeli nič več dela kot s klasičnim dvokolesnikom. Le, če boste kabino polirali. Za prve kupce je en Kickstarter na voljo že za (preračunanih) 2660 evrov.
Más información:
kickstarter.com