fbpx

Un científico descubre: esto es lo que dice tu ropa sobre ti y tu personalidad

¡Tu ropa es un buen indicador de lo que sucede dentro de ti y un muy buen espejo de tus sentimientos! La científica Karen J. Pine ha recopilado hallazgos científicos que ilustran la influencia de la ropa en cómo te sientes y lo que otros piensan de ti en el libro Mind What You Wear: The Psychology of Fashion.

Karen J. Pine v svoji knjig piše, da je tvoj odnos do sebe oblikovan tudi s pomočjo oblačil. Zagovarja idejo, da se moraš obleči na točno določen način, če želiš ljudi navdušiti na točno določen način. Izbor oblačil naj bi namreč med drugim vplival na tvojo auto confianza. To je potrdila tudi ena od njenih raziskav: 73 odstotkov ljudi naj bi se oblačilo tako, kot se, ker se quieren sentirse confiados. Udobje in izražanje sta bila v tej raziskavi na drugem in tretjem mestu.

V knjigi se je ukvarjala tudi s vprašanjem sreče, in sicer je ugotovila, da la ropa afecta cómo te sientes y envían una señal a otras personas sobre cómo es el tuyo salud mental.

Tvoja oblačila so dober pokazatelj tega, kaj se dogaja v tvoji notranjosti in zelo dobro ogledalo tvojih občutkov!
Tvoja oblačila so dober pokazatelj tega, kaj se dogaja v tvoji notranjosti in zelo dobro ogledalo tvojih občutkov!

¿QUÉ DICE TU ESTILO A LOS DEMÁS SOBRE TI?

  • Ženske, ki se oblačijo provokativno, so v očeh drugih videti manj sposobne kot tiste ženske, ki se oblačijo konzervativno.
  • Človeško oko rado potuje po vzorcih na oblačilih, zato se lahko zgodi, da s tem druge “optično prevaraš”, da si večja, kot v resnici si.
  • Ljudje verjamejo, da so mentalno močnejši, ko oblečejo majico s Supermanovim likom.
  • Ženska, ki na razgovor za delo pride oblečena v oblačila moškega kroja, bo prej opažena kot ženska, ki je oblečena ženstveno.
  • Ženske na moškem najprej opazijo nasmeh in oči, medtem ko moški opazijo občutek za modo, nato obraz in telo.
  • Če se oblačiš uniformirano, bodo ljudje mislili, da si agresivna in rada poveljuješ.
  • Ljudje bodo raje posodili denar tistim, ki imajo podoben modni stil kot oni.
  • La gente hace premikajo hitreje, če hodijo za nekom, ki je oblečen v rdečo kombinacijo. Pri modri barvi je učinek nasproten.
Ljudje se premikajo hitreje, če hodijo za nekom, ki je oblečen v rdečo kombinacijo.
Ljudje se premikajo hitreje, če hodijo za nekom, ki je oblečen v rdečo kombinacijo.

Znanstvenica je med drugim želela tudi ugotoviti, kako lahko afectas tu estado de animo s točno določenimi modnimi kosi. Tako je razvila seznam 10 srečnih oblačil!

SEZNAM 10 SREČNIH OBLAČIL PO MNENJU ZNANSTVENICE KAREN J. PINE

1. Oblačila s peplumom (beseda peplum izvira iz stare grščine in pomeni pregrinjalo oziroma zgornje krilo) bodo dvignila tvoje razpoloženje, ker se boš počutila udobno in ženstveno.

2. Kos posebnega nakita, ki te definira, te bo razveselil, ker se boš počutila posebno, kot da nosiš medaljo.

3. Zemeljske barve te povezujejo z naravo, te varujejo pred negativnimi čustvi in ti dajejo dodatno energijo.

4. Razigrani vzorci lahko oživijo občutke brezskrbnosti, ki si jih doživela v otroštvu.

5. Združevanje modnih kosov, ki jih po pravilih ne bi smela združevati, te lahko osreči, ker možgani uživajo v novostih in presenečenjih.

6. Ohlapna oblačila in čevlji z ravnim podplatom ti dajo občutek svobode premikanja, ki je povezana z dogodivščinami in potovanjem. Ozka oblačila ustvarijo nasproten učinek.

7. Starinska oblačila in dodatki, ki so včasih boljše kakovosti, te povezujejo z zgodbami iz preteklih časov.

8. Naravni materiali te povezujejo z naravo.

9. Patrones florales so povezani s pomladjo, počutiš se ženstveno in zdravo.

10. Cada tendencia que te gusta mejora tu estado de ánimo.

Cada tendencia que te gusta mejora tu estado de ánimo.
Cada tendencia que te gusta mejora tu estado de ánimo.

Más información

Más información:
karenpine.com

Foto de cubierta
YO G Ana Johnson @anajohnson

contigo desde 2004

Del año 2004 investigamos tendencias urbanas e informamos a nuestra comunidad de seguidores diariamente sobre lo último en estilo de vida, viajes, estilo y productos que inspiran con pasión. A partir de 2023, ofrecemos contenido en los principales idiomas del mundo.