fbpx

Een wetenschapper ontdekt: dit zegt je kleding over jou en je persoonlijkheid

Je kleding is een goede indicator van wat er in je gebeurt en een hele goede spiegel van je gevoelens! Wetenschapper Karen J. Pine heeft wetenschappelijke bevindingen verzameld die de invloed van kleding illustreren op hoe je je voelt en wat anderen van je denken in het boek Mind What You Wear: The Psychology of Fashion.

Karen J. Pine v svoji knjig piše, da je tvoj odnos do sebe oblikovan tudi s pomočjo oblačil. Zagovarja idejo, da se moraš obleči na točno določen način, če želiš ljudi navdušiti na točno določen način. Izbor oblačil naj bi namreč med drugim vplival na tvojo zelfvertrouwen. To je potrdila tudi ena od njenih raziskav: 73 odstotkov ljudi naj bi se oblačilo tako, kot se, ker se želijo počutiti samozavestno. Udobje in izražanje sta bila v tej raziskavi na drugem in tretjem mestu.

V knjigi se je ukvarjala tudi s vprašanjem sreče, in sicer je ugotovila, da oblačila vplivajo na tvoje počutje in drugim ljudem oddajajo signal, kakšno je tvoje mentale gezondheid.

Tvoja oblačila so dober pokazatelj tega, kaj se dogaja v tvoji notranjosti in zelo dobro ogledalo tvojih občutkov!
Tvoja oblačila so dober pokazatelj tega, kaj se dogaja v tvoji notranjosti in zelo dobro ogledalo tvojih občutkov!

KAJ TVOJ STIL O TEBI POVE DRUGIM?

  • Ženske, ki se oblačijo provokativno, so v očeh drugih videti manj sposobne kot tiste ženske, ki se oblačijo konzervativno.
  • Človeško oko rado potuje po vzorcih na oblačilih, zato se lahko zgodi, da s tem druge “optično prevaraš”, da si večja, kot v resnici si.
  • Ljudje verjamejo, da so mentalno močnejši, ko oblečejo majico s Supermanovim likom.
  • Ženska, ki na razgovor za delo pride oblečena v oblačila moškega kroja, bo prej opažena kot ženska, ki je oblečena ženstveno.
  • Ženske na moškem najprej opazijo nasmeh in oči, medtem ko moški opazijo občutek za modo, nato obraz in telo.
  • Če se oblačiš uniformirano, bodo ljudje mislili, da si agresivna in rada poveljuješ.
  • Ljudje bodo raje posodili denar tistim, ki imajo podoben modni stil kot oni.
  • Ljudje se premikajo hitreje, če hodijo za nekom, ki je oblečen v rdečo kombinacijo. Pri modri barvi je učinek nasproten.
Ljudje se premikajo hitreje, če hodijo za nekom, ki je oblečen v rdečo kombinacijo.
Ljudje se premikajo hitreje, če hodijo za nekom, ki je oblečen v rdečo kombinacijo.

Znanstvenica je med drugim želela tudi ugotoviti, kako lahko vplivaš na svoje razpoloženje s točno določenimi modnimi kosi. Tako je razvila seznam 10 srečnih oblačil!

SEZNAM 10 SREČNIH OBLAČIL PO MNENJU ZNANSTVENICE KAREN J. PINE

1. Oblačila s peplumom (beseda peplum izvira iz stare grščine in pomeni pregrinjalo oziroma zgornje krilo) bodo dvignila tvoje razpoloženje, ker se boš počutila udobno in ženstveno.

2. Kos posebnega nakita, ki te definira, te bo razveselil, ker se boš počutila posebno, kot da nosiš medaljo.

3. Zemeljske barve te povezujejo z naravo, te varujejo pred negativnimi čustvi in ti dajejo dodatno energijo.

4. Razigrani vzorci lahko oživijo občutke brezskrbnosti, ki si jih doživela v otroštvu.

5. Združevanje modnih kosov, ki jih po pravilih ne bi smela združevati, te lahko osreči, ker možgani uživajo v novostih in presenečenjih.

6. Ohlapna oblačila in čevlji z ravnim podplatom ti dajo občutek svobode premikanja, ki je povezana z dogodivščinami in potovanjem. Ozka oblačila ustvarijo nasproten učinek.

7. Starinska oblačila in dodatki, ki so včasih boljše kakovosti, te povezujejo z zgodbami iz preteklih časov.

8. Naravni materiali te povezujejo z naravo.

9. Bloemmotieven so povezani s pomladjo, počutiš se ženstveno in zdravo.

10. Vsak trend, ki ti je všeč, izboljša tvojo voljo.

Vsak trend, ki ti je všeč, izboljša tvojo voljo.
Vsak trend, ki ti je všeč, izboljša tvojo voljo.

Meer informatie

Meer informatie:
karenpine.com

Omslagfoto
IG Ana Johnson @anajohnson

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.