fbpx

En vitenskapsmann oppdager: dette er hva klærne dine sier om deg og din personlighet

Klærne dine er en god indikator på hva som skjer inni deg og et veldig godt speil på følelsene dine! Forsker Karen J. Pine har samlet vitenskapelige funn som illustrerer effekten klær har på hvordan du føler deg og hva andre tenker om deg i boken Mind What You Wear: The Psychology of Fashion.

Karen J. Pine v svoji knjig piše, da je tvoj odnos do sebe oblikovan tudi s pomočjo oblačil. Zagovarja idejo, da se moraš obleči na točno določen način, če želiš ljudi navdušiti na točno določen način. Izbor oblačil naj bi namreč med drugim vplival na tvojo selvtillit. To je potrdila tudi ena od njenih raziskav: 73 odstotkov ljudi naj bi se oblačilo tako, kot se, ker se želijo počutiti samozavestno. Udobje in izražanje sta bila v tej raziskavi na drugem in tretjem mestu.

V knjigi se je ukvarjala tudi s vprašanjem sreče, in sicer je ugotovila, da oblačila vplivajo na tvoje počutje in drugim ljudem oddajajo signal, kakšno je tvoje mental Helse.

Tvoja oblačila so dober pokazatelj tega, kaj se dogaja v tvoji notranjosti in zelo dobro ogledalo tvojih občutkov!
Tvoja oblačila so dober pokazatelj tega, kaj se dogaja v tvoji notranjosti in zelo dobro ogledalo tvojih občutkov!

KAJ TVOJ STIL O TEBI POVE DRUGIM?

  • Ženske, ki se oblačijo provokativno, so v očeh drugih videti manj sposobne kot tiste ženske, ki se oblačijo konzervativno.
  • Človeško oko rado potuje po vzorcih na oblačilih, zato se lahko zgodi, da s tem druge “optično prevaraš”, da si večja, kot v resnici si.
  • Ljudje verjamejo, da so mentalno močnejši, ko oblečejo majico s Supermanovim likom.
  • Ženska, ki na razgovor za delo pride oblečena v oblačila moškega kroja, bo prej opažena kot ženska, ki je oblečena ženstveno.
  • Ženske na moškem najprej opazijo nasmeh in oči, medtem ko moški opazijo občutek za modo, nato obraz in telo.
  • Če se oblačiš uniformirano, bodo ljudje mislili, da si agresivna in rada poveljuješ.
  • Ljudje bodo raje posodili denar tistim, ki imajo podoben modni stil kot oni.
  • Ljudje se premikajo hitreje, če hodijo za nekom, ki je oblečen v rdečo kombinacijo. Pri modri barvi je učinek nasproten.
Ljudje se premikajo hitreje, če hodijo za nekom, ki je oblečen v rdečo kombinacijo.
Ljudje se premikajo hitreje, če hodijo za nekom, ki je oblečen v rdečo kombinacijo.

Znanstvenica je med drugim želela tudi ugotoviti, kako lahko vplivaš na svoje razpoloženje s točno določenimi modnimi kosi. Tako je razvila seznam 10 srečnih oblačil!

SEZNAM 10 SREČNIH OBLAČIL PO MNENJU ZNANSTVENICE KAREN J. PINE

1. Oblačila s peplumom (beseda peplum izvira iz stare grščine in pomeni pregrinjalo oziroma zgornje krilo) bodo dvignila tvoje razpoloženje, ker se boš počutila udobno in ženstveno.

2. Kos posebnega nakita, ki te definira, te bo razveselil, ker se boš počutila posebno, kot da nosiš medaljo.

3. Zemeljske barve te povezujejo z naravo, te varujejo pred negativnimi čustvi in ti dajejo dodatno energijo.

4. Razigrani vzorci lahko oživijo občutke brezskrbnosti, ki si jih doživela v otroštvu.

5. Združevanje modnih kosov, ki jih po pravilih ne bi smela združevati, te lahko osreči, ker možgani uživajo v novostih in presenečenjih.

6. Ohlapna oblačila in čevlji z ravnim podplatom ti dajo občutek svobode premikanja, ki je povezana z dogodivščinami in potovanjem. Ozka oblačila ustvarijo nasproten učinek.

7. Starinska oblačila in dodatki, ki so včasih boljše kakovosti, te povezujejo z zgodbami iz preteklih časov.

8. Naravni materiali te povezujejo z naravo.

9. Blomstermønstre so povezani s pomladjo, počutiš se ženstveno in zdravo.

10. Vsak trend, ki ti je všeč, izboljša tvojo voljo.

Vsak trend, ki ti je všeč, izboljša tvojo voljo.
Vsak trend, ki ti je všeč, izboljša tvojo voljo.

Mer informasjon

Mer informasjon:
karenpine.com

Forsidebilde
IG Ana Johnson @anajohnson

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.