Facebook močno resno stopa v segment nosljivih naprav in naznanja, da bodo kmalu na voljo tudi očala za argumentirano resničnost. A tokrat nekaj bolj zabavnega!
Od četrtka bo na voljo prvi par pametnih očal, ki sta jih izdelala Facebook & Ray-Ban. V prodaji bodo za ceno okoli 299 USD (cena za eu ni znana). Imenujejo se Ray-Ban Stories in našli jih boste skoraj povsod, kjer se prodajajo Ray-Bans.
Okvirji imajo dve sprednji kameri za snemanje videa in fotografij. Sinhronizirajo se s spremljajočo aplikacijo za kamero, imenovano Facebook View, kjer lahko posnetke urejate in delite z drugimi aplikacijami v telefonu (ne samo s Facebookom). Na očalih je fizični gumb za snemanje ali pa lahko izgovorite »Hej Facebook, posnemi video«, da jih upravljate prostoročno.
S svojo osnovno sposobnostjo fotografiranja in videoposnetkov so zgodbe Ray-Ban Stories v bistvu elegantnejša različica Snapchatovih Spectacles, ki so leta 2016 prvič debitirale ob veliko “hrupa” in pričakovanj.
To je prvi korak, do naslednjega skupnega projekta, ki bi vsekakor zahtevnejši in v smeri argumentirane realnosti.