fbpx

Facebook na tvojem obrazu: Facebook očala, ki si nastala v sodelovanju z Ray-Ban

Foto: facebook x Ray Ban

Facebook močno resno stopa v segment nosljivih naprav in naznanja, da bodo kmalu na voljo tudi očala za argumentirano resničnost. A tokrat nekaj bolj zabavnega!

Od četrtka bo na voljo prvi par pametnih očal, ki sta jih izdelala Facebook & Ray-Ban. V prodaji bodo za ceno okoli 299 USD (cena za eu ni znana). Imenujejo se Ray-Ban Stories in našli jih boste skoraj povsod, kjer se prodajajo Ray-Bans.

Okvirji imajo dve sprednji kameri za snemanje videa in fotografij. Sinhronizirajo se s spremljajočo aplikacijo za kamero, imenovano Facebook View, kjer lahko posnetke urejate in delite z drugimi aplikacijami v telefonu (ne samo s Facebookom). Na očalih je fizični gumb za snemanje ali pa lahko izgovorite »Hej Facebook, posnemi video«, da jih upravljate prostoročno.

Foto: Ray Ban
In, kar je morda najpomembneje, izgledajo in se počutijo kot popolnoma običajna očala.

S svojo osnovno sposobnostjo fotografiranja in videoposnetkov so zgodbe Ray-Ban Stories v bistvu elegantnejša različica Snapchatovih Spectacles, ki so leta 2016 prvič debitirale ob veliko “hrupa” in pričakovanj.

Foto: Ray Ban
Ampak gremo nazaj k novemu izjemno zanimivemu izdelku. Zvočniki se nahajajo na obeh straneh okvirja pa lahko predvajajo zvok iz telefona prek povezave Bluetooth, kar vam omogoča, da sprejmete klic ali poslušate podcast. Sledilna opravilna ploščica, vgrajena na stranski strani okvirja, omogoča spreminjanje glasnosti ali predvajanje in začasno ustavitev predvajanjega zvoka. Kameri sicer snemata s 5 milijoni slikovnih pik. Prostor, oziroma hramba podatkov pa še ni znana. Baterija naj bi omogočala aktivno rabo očal do 5 ur. Seveda je vse skupaj zvezano z aplikacijo na telefonu! Ki omogoča obdelavo in delitev zajetega video materiala.

To je prvi korak, do naslednjega skupnega projekta, ki bi vsekakor zahtevnejši in v smeri argumentirane realnosti.

Dodatne Informacije

facebook.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.