Ferrari Roma je zapeljala v sončni zahod, a njena naslednica Ferrari Amalfi 2026 je tu, da ponese duh italijanske obale naprej. S še več moči, manj digitalnih frustracij in stilom, ki ga lahko ustvari le Maranello, Amalfi obljublja užitek, za katerega se splača pustiti vse in odpeljati proti jugu.
Čeprav Ferrari Amalfi 2026 oblikovno temelji na Ferrari Romi, je sprememb dovolj, da se med njima ne boste zmotili niti v megli. Sprednji del zaznamuje prefinjena sharknose maska, ki jo krasita dva ostra žarometa, povezana s črnim trakom, značilnim za Ferrari SF90 in 12Cilindri. Mišičasti zadnji boki še vedno namigujejo na bogato dediščino, zadnji spojler pa pri 250 km/h doda kar 110 kg potisne sile ob minimalnem povečanju upora.
Kabina za perfekcioniste – Ferrari Amalfi 2026
Največji skok naprej predstavlja notranjost, kjer so Ferrarijevi oblikovalci končno popustili pritiskom jeznih (in premožnih) lastnikov. Na volanu boste našli prave, fizične gumbe, med njimi tudi veličasten startni gumb iz titana na levi strani. Digitalni zasloni ostajajo, a zdaj brez nesramnih frustracij ob vsakem dotiku. Italijanska drama ostaja rezervirana le za zvok motorja.
Motorna poezija – 640 konjskih moči – Ferrari Amalfi 2026
Pod dolgim pokrovom Amalfi skriva izboljšan Ferrarijev 3,8-litrski twin-turbo V8, ki zdaj proizvede 640 konjev (471 kW / 631 hp) ter 760 Nm (561 lb-ft) navora. Dovolj za pospešek od 0 do 100 km/h v pičlih 3,3 sekunde in največjo hitrost 320 km/h (198 mph). To povečanje moči omogočajo lažje odmične gredi, preciznejši blok motorja, tanjše olje ter novi turbopolnilniki, ki vrtijo do dih jemajočih 171.000 vrt/min.
Perfektna dinamika – eleganca v gibanju
Ferrarijeva elektronika Side Slip Control 6.1 zagotavlja, da se Ferrari Amalfi 2026 vedno drži ceste, ne glede na to, kako močno pritisnete na plin. K temu dodajte še sodoben brake-by-wire sistem, ki poskrbi za maksimalno učinkovitost zavornega učinka, brez nepotrebnega pritiska v prsih – razen tistega, ki ga povzroča čisti užitek v vožnji.
Varnost in tehnologija – sodobnost po italijansko
Amalfi ne pozablja na varnost. Opremljen je s sodobnim naborom sistemov ADAS: radarski tempomat, sistem za samodejno zaviranje v sili, opozorilo pred nenamerno menjavo voznega pasu ter pomočjo za ohranjanje smeri. Ferrari očitno želi, da varno prispete v Monte Carlo in ne v lokalno bolnišnico.
Številke, ki navdušijo
Podatek | Vrednost |
---|---|
Motor | 3.855 cc twin-turbo V8 |
Moč | 640 KM (471 kW / 631 hp) |
Navor | 760 Nm (561 lb-ft) |
Pospešek 0-100 km/h | 3,3 sekunde |
Najvišja hitrost | 320 km/h (198 mph) |
Menjalnik | 8-stopenjski DCT |
Pogon | Zadnji |
Aerodinamična sila | 110 kg pri 250 km/h |
Predvidena cena | okoli 300.000 USD (≈240.000€) |
Zaključek – Amalfi je Ferrari, kot ga želimo
Ferrari Amalfi 2026 ni zgolj nadgradnja Rome, ampak prava revolucija, ki je obdržala najboljše in popravila vse moteče napake prejšnjega modela. Še vedno je to pravi grand-tourer, pripravljen tako na vsakodnevne izlete kot dolge vožnje ob italijanski rivieri. Cena bo verjetno presegla 300.000 dolarjev, kar pa ne bi smelo odvrniti pravih navdušencev. Kajti Amalfi ni samo avto – je esenca Ferrarija, ki bo še dolga leta kraljevala na cestah, kjer šteje slog, hitrost in užitek v vožnji.