Ferrari BR20 je unikaten ʺčrni vranecʺ, ki je osnovan na zdaj že upokojenem modelu GTC4Lusso. Unikat se je odpovedal ʺshooting brakeʺ zadnjici in jo nadomestil z bolj kupejevskim zadkom.
Premožna in pomembna Ferrarijeva stranka si je zaželela unikatnega ʺčrnega vrancaʺ. Ferrari BR20 svoje oblikovne iztočnice črpa pri kupejih, ki so jih pri Ferrariju izdelovali v 50. in 60. letih prejšnjega stoletja, predvsem pri modelih z 12-valjnim motorjem, kot sta denimo 410 SA in 500 Superfast. V primerjavi z ʺdonatorskimʺ avtomobilom je BR20 daljši za 76 mm, večina te razlike pa je nastalo ravno v močno spremenjenem zadku in strmo spuščajoči se strehi.
Sprednji del modela BR20 je dobil nove in nižje pozicionirane žaromete, navpične elemente v prednji maski in unikatna 20-palčna platišča, ki jih ne boste videli na nobenem drugem Ferrariju. Notranjost je prav tako posebna, v njen pa prevladuje kombinacija dveh različnih odtenkov rjave barve in ogljikovih vlaken. Sedeži so oblazinjeni s temno rjavim usnjem Heritage Testa di Moro, s srebrnimi šivi in unikatnim vzorcem. Zadnjih sedežev ni več, zamenjal pa jih je eleganten odlagalni prostor, ki je narejen iz orehovega lesa in zapira pogled na prtljago v prtljažnem prostoru.
Tehnični podatki o motorju niso znani, lahko o njih sklepamo, glede na avtomobil, na katerem je unikat osnovan. Model GTC4Lusso poganja 6,2-litrski atmosferski V12-valjnik s 690 konjskimi močmi in 697 Nm navora, ki se od 0 do 100 km/h požene v 3,4 sekundah in doseže najvišjo hitrost 335 km/h. Cena unikata ni znana, a če sklepamo po donatorskem avtomobilu, ki stane približno 300.000 evrov, lahko sklepamo, da je moral skrivnostni kupec za Ferrari BR20 seči kar globoko v žep.