Paganin uusin johdannainen Zonda-hyperautosta on nimeltään Imola. Nimi tulee luonnollisesti yhdeltä Italian tunnetuimmista kilparadasta, jolla uusin Pagani ajoi yli 16 000 kilometriä testin aikana.
Pagani Imola se v veliki meri nanaša na model Huayra, s kateri si deli večino aerodinamičnih dodatkov in inženirskih rešitev. Tudi v primeru Imole so pogon priskrbeli pri Mercedesu. Njihov 6,0-litrski V 12-valjnik priskrbi kar 827 konjskih moči ja valtava 1.100 Nm navora. Če k temu dodamo še popolnoma novo aktivno vzmetenje, elektronsko nadzorovane zapore diferencialov in celoten prenos moči na zadnji kolesni par, bomo potrebovali še posebne pnevmatike Pirelli Trofeo R in naravnost nore aerodinamične dodatke, ki bodo poskrbeli, da bo avtomobil ostal “prilepljen” na asfalt. Pri Imoli so šli celo tako daleč, da je nanos barve za kar 4,9 kilograme lažji od nanosa barve na kateremkoli drugem avtomobilu, ki prihaja iz tovarne Pagani.
Kot je že v navadi pri omejenih serijah avtomobilov, je tudi vseh 5 Pagani Imol že razprodanih. In to kljub visoki ceni, ki znaša nič manj kot 5 miljoonaa euroa. Pagani Imola bo sicer predstavljen tudi na letošnjem avtomobilskem salonu v Ženevi.
Galerija: Pagani Imola
Lisää tietoa:
pagani.com