fbpx

Fisker Alaska: električni pick-up prihodnosti z dosegom kar 547 km (340 milj) za ceno okoli 45.000 evrov

Lahek, trajnosten in s Houdinijevim prtljažnikom – Fiskerjev Alaska

Fisker Alaska
Foto: Fisker

Ko pomislite na električna vozila, morda najprej pomislite na tihe limuzine ali mestne avtomobile. Vendar pa Fisker s svojim najnovejšim modelom, Fisker Alaska, premika meje in vstopa v svet električnih tovornjakov z obljubo, da bo najlažji in najbolj trajnosten na trgu.

Fisker, znan po svojih inovativnih rešitvah v avtomobilski industriji, je pred kratkim razkril podrobnosti o svojem električnem tovornjaku Alaska. Ta čudež tehnologije bo zasnovan na modificirani platformi Ocean, imenovani FM31, in se ponaša z impresivnim dosegom do 547 km (340 milj).

Foto: Fisker
Foto: Fisker

Na dogodku Fisker Product Vision Day, kjer so se predstavili tudi Pear električni hatchback in Ronin super GT, je CEO Henrik Fisker poudaril, da bo Alaska najlažji električni tovornjak na trgu. In ne samo to, bo tudi najbolj trajnosten. Ocean se ponaša z veganskim notranjim oblikovanjem in etično pridobljenimi materiali, zato komaj čakamo, da vidimo, kako bo Fisker to prenesel na Alaska.

A če mislite, da je to vse, se motite. Alaska ima tudi tako imenovani Houdinijev prtljažnik. Gre za srednjo pregrado, ki se elektronsko zvije in izgine pod tlemi. Ko je ta pregrada spuščena, se dolžina tovornega prostora podaljša iz 1,37 metra (4,5 čevlja) na 2,8 metra (9,2 čevlja).

Foto: Fisker

Medtem ko se večina proizvajalcev osredotoča na osnovne funkcije, Fisker dodaja nekaj edinstvenih dodatkov, ki jih ne boste našli nikjer drugje. Ste kdaj želeli imeti držalo za vaš “big gulp” napitek ali celo posebno mesto za vaš kavbojski klobuk? Alaska ima to pokrito. Za tiste, ki radi multitaskajo med vožnjo, je tu tudi izvlečno držalo za tablico za sovoznika. Fisker resnično razmišlja izven okvirjev!

Foto: Fisker

Za poganjanje tega čudesa tehnologije bodo na voljo dve baterijski kapaciteti: 75,0 in 113,0 kilovatnih ur. Prva obljublja doseg 370 km (230 milj), druga pa do 547 km (340 milj).

Ko govorimo o moči, Fisker ne razočara. Njihov vrhunski model Ocean Extreme se ponaša z dvojnim motorjem in pogonom na vsa kolesa, ki proizvaja kar 550 konjskih moči (KM), medtem ko je osnovna različica opremljena z 275 KM. Čeprav uradne številke za Alaska še niso bile razkrite, lahko pričakujemo, da bodo v podobnem razponu. In če se sprašujete o hitrosti? Fisker je razkril, da bo tovornjak pospešil od 0 do 100 km/h (0-60 mph) v razponu od 3,9 do 7,2 sekunde, kar kaže na to, da bo čas pospeševanja odvisen od izbrane različice in konfiguracije.

In čeprav so trenutni električni tovornjaki, kot so Ford F-150 Lightning in Rivian R1T, precej dražji, bo Fisker Alaska s svojo začetno ceno 45.400 $ postavil nov standard cenovne dostopnosti.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.