Sedma generacija ameriškega ʺponijaʺ prinaša predvsem tehnične posodobitve in kakovostnejšo notranjost. Še vedno pa ponuja Ford Mustang mogočen V8 motor, ročni menjalnik in pogon na zadnji kolesni par.
Ford Mustang z letnico 2024 prinaša rahlo spremenjeno zunanjo podobo in opazen napredek v notranjosti in na tehničnem nivoju avtomobila. Nekatere stvari so ostale klasične, kot so recimo močan V 8-valjni motor, 6-stopenjski ročni menjalnik in pogon na zadnji kolesni par.
Osnovna motorja ostajata 2,3-litrski EcoBoost in 5,0-litrski V 8-valjnik. Natančne ʺštevilkeʺ o moči še niso znane, je pa znano, da gre v primeru EcoBoost motorja za popolnoma nov motor, V8 pa predstavlja četrto generacijo tako imenovanega Coyote V8 motorja. Ford mustang s 2,3-litrskim motorjem bo imel po novem zgolj samodejni 10-stopenjski menjalnik. Ročni menjalnik bo na voljo zgolj pri osnovni različici 8-valjnega motorja. Oba menjalnika prenaša moč na zadnji kolesni par.
Novi Ford Mustang se lahko pohvali z nekaj zabavne tehnologije. Ena izmed njih je opcija, da lastnik preko tipke na daljinskem upravljalniku zažene motor in ga po domače, ʺnavijaʺ. Na voljo je tudi električna ročna zavora, ki je bila razvita za namene ʺdriftanjaʺ. Poleg tehnoloških ʺgadgetovʺ ponuja Mustang 12 različno oblikovanih platišč, več barvnih kombinacij zavornih čeljusti Brembo in kopico klasičnih zunanjih barv.
Notranjost je z novo generacijo prijetnejša, izbrali pa so tudi kakovostnejše usnje in plastiko. Kupci bodo imeli na voljo različne barve oblazinjenja, izbiro barvnih varnostnih pasov in izbiro kontrastnih šivov oblazinjenja. Novost je volan z ravnim dnom in osrednji zaslon, ki je obrnjen proti vozniku. Voznik ima na voljo 12.4-palčni zaslon, ki je združen s 13,2-palčnim zaslonom, preko katerega upravljamo z zabavno-informativnimi vsebinami. Kombinacija sistema Sync 4 in grafičnega pogona Unreal Engine prinaša odlično grafiko in izvrstne animacije. Vse to omogoča skoraj popolno prilagoditev obeh zaslonov. Novi Mustang naj bi bil na voljo poleti leta 2023.