fbpx

Le bébé du diable terrorise les passants dans les rues de New York

Comment réussir la promotion d’un film d’horreur mettant en vedette un bébé diable ? Alors que la plupart des salles de cinéma optent pour une promotion classique à travers des publicités télévisées, des bandes-annonces et de grandes affiches, Thinkmodo a mis au point une nouvelle manière très originale de promouvoir Devil's Due.

Na ulico so poslali grozljivega dojenčka, ki je strašil mimoidoče v New York ter ustvarili enega izmed najbolj gledanih posnetkov letos. Otroška lutka je nastajala štiri dni, končni izdelek pa je Devil Baby, ki ga na prvi pogled vsak z lahkoto zamenja za pravega hudičevega otroka in ki se je izkazal kot odlična marketinška poteza. Reakcije mimoidočih so neprecenljive, videoposnetek pa si je v samo nekaj dneh ogledalo več kot 25 milijonov ljudi. Promocija je vsekakor uspela, film pa še pred samo premiero, ki se bo zgodila konec januarja, privablja pozornost.

Malo ‘štručko groze’ so izdelovali približno 200 ur, za realistični videz kože je zaslužna uporaba silikona, lasje so v resnici dlaka koze, zvoki, ki jih je dojenček delal pa so prihajali iz iPoda, ki je bil povezan z oddajnikom, ki je pošiljal signale na zvočnike skrite v vozičku. Otroka in voziček so upravljali preko daljinskega upravljalca, posnetek pa je nastal v času, ko je na ulicah New York vladal polarni mraz in pri snemanju povzročil kar nekaj nevšečnosti.

Dojenček, ki glasno joka in bruha za večino staršev morda ni nič novega in strašnega, toda Devil Baby je s svojim satanističnim videzom in kričanjem prestrašil še tako pogumne. Eli Roth, producent filma Devil’s Due, je grozljivko opisal kot pametno, zabavno, kreativno, inovativno ter predvsem zelo, zelo grozljivo, a verjetno ne tako, kot je bila oglaševalska potegavščina.

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.