fbpx

GoPro HERO6 Black – najboljši akcijski posnetki do zdaj

GoPro HERO6 Black – najboljša akcijska fotografija do zdaj

Končno! Na njihovi spletni strani smi lahko odštevali dneve, nato ure in na koncu še sekunde. Potem je odjeknilo! V San Franciscu je GoPro predstavil svojo novo kamero, ki je prava poslastica. Na prodajne police se je odpravila takoj po dogodku, mi pa si jo poglejmo najprej tukaj.

Akcijsko kamero GoPro HERO6 Black so spravili v enako ohišje, kot ga ima HERO5. HERO6 je odporna na vodo, a v primerjavi s “petico” zajema boljše fotografije in je hitrejša.


V oko najbolj pade zmožnost snemanja videoposnetkov v ločljivosti 4K in hitrosti 60 sličic na sekundo. No, pri kamerah GoPro 4K ni nič novega, a takšne hitrosti zajemanja fotografij še niso imeli. Ta omogoča tudi izjemne “slow-motion” posnetke. Pri ločljivosti 2,7K boste lahko snemali s hitrostjo 120 sličic na sekundo, pri 1080p pa 240 sličic na sekundo, kar pomeni, da boste posnetek lahko brez težav predvajali 10-krat počasneje.

HERO6 je opremljena s 5 gigaherčnim Wi-Fi-jem, ki vam bo omogočil prenos posnetkov na mobilni telefon kar 3-krat hitreje kot do zdaj. Aplikacija GoPro bo posnetke lahko sama uredila v QuikStories, jih opremila z glasbo in posebnimi učinki, nato jih morate samo še objaviti na enem od družbenih medijev.


Kamero krasita tudi najboljša GoProjeva stabilizacija posnetkov do zdaj ter zoom na dotik.

Kamera ima 12 megapikslov, a se v primerjavi s predhodnico veliko bolje znajde v slabih svetlobnih pogojih. Odlična fotografija je predvsem posledica novega čipa GP1, ki so ga posebej za GoPro razvili pri Socionextu. Nekaj lastnosti pa si vendarle deli s “petico”, in sicer vodoodpornost do 10 metrov, robustno ohišje ter 2-pačni LCD-zaslon.

Cena za novega heroja GoPro HERO6 Black znaša 569,99 evrov.

Galerija: GoPro HERO6 Black – najboljša akcijska fotografija do zdaj

Dodatne Informacije

Več informacij:
gopro.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.