Mesto Amsterdam uvaja “gumshoe”, športne copate s podplatom iz žvečilnih gumijev, ki so jih spraskali z ulic v mestu. Projekt je zasnovan v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Publicis One in proizvajalcem gume Gum-tec®. Kampanja za ozaveščanje prebivalcev Amsterdama o problematiki žvečilnih gumijev na mestnih ulicah. Kreativno in drugače.
Publicis One in Gum-tec® so razvili novo vrsto gume, izdelano iz žvečilnega gumija, ki so jo v dizajnu za športno obutev uporabili za podplate čevljev, v kater je grafično vtisnjen zemljevid Amsterdama.
“Dodajanje dodatnih pravil, kazni ali omejitev za zmanjšanje težav z žvečilnimi bi bilo v nasprotju z našim poslanstvom,” pojasnjuje Mustafa Tanriverdi iz uprave mesta Amsterdam, “s temi športnimi copati smo ljudje del problema ali, še bolje povedano, prav rešitev.” V Amsterdamu upajo, da bo kampanja tako uspešna, da bodo prebivalci mesta pri sebi sprejeli drugačne vzorce vedenja.
Na ulicah nizozemskih mest letno nabirajo okrog 1,5 milijona kilogramov žvečilnih gumijev, s čimer se občinski proračuni praznijo. Prav z gumshoejem mesto Amsterdamu želi spodbuditi svoje prebivalce s presenetljivo inovacijo in svežim pristopom.
Galerija slik: GumShoe
Več informacij:
http://gumshoe.amsterdam/