fbpx

Če bi na videz logotipov vplivali produkti znamke

Logotipi, če bi bili zrcalo produktov, ki jih zastopajo.

Kaj če bi na videz logotipov vplivali produkti znamke? Saj poznate tisto, da je šef McDonaldsa prepovedal svoji družini, da se prehranjuje s hrano iz McDonaldsa, ker se pač na kilometre daleč vidi, da je nezdrava. Industrijski oblikovalec Marco Schembri se je odločil, da svetu pokaže, kako bi bili videti znani logotipi, če bi nanje vplivali produkti, ki jih predstavljajo. Uganete, kaj se je zgodilo s slovito črko M, ki predstavlja McDonald's?

Si to, kar ješ, radi pravimo. Italijanski industrijski oblikovalec Marco Schembri je to miselnost prenesel na marka in spremenil znane logotipe, kot so tisti od Nutelle, McDonaldsa, Gilletta, Durexa, Red Bulla, ipd., do te mere, da so postali to, kar zastopajo, torej izdelki, ki spadajo pod njihov dežnik. Vas zanima, kako zelo so se spremenili?

ČITAJ VIŠE: 33 načina kako drugima možemo ići na živce

Absolut vodka
Absolut vodka

Ne preseneča, da se je logotip McDonaldsa nekoliko poredil in da je logotip za vodko Absolut postal ves meglen. Kaj se je zgodilo z ostalimi, si lahko ogledate v nadaljevanju.

Če bi na videz logotipov vplivali produkti znamke:

Više informacija

Više o autoru:
behance.net

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.