fbpx

Če bi na videz logotipov vplivali produkti znamke

Logotipi, če bi bili zrcalo produktov, ki jih zastopajo.

Kaj če bi na videz logotipov vplivali produkti znamke? Saj poznate tisto, da je šef McDonaldsa prepovedal svoji družini, da se prehranjuje s hrano iz McDonaldsa, ker se pač na kilometre daleč vidi, da je nezdrava. Industrijski oblikovalec Marco Schembri se je odločil, da svetu pokaže, kako bi bili videti znani logotipi, če bi nanje vplivali produkti, ki jih predstavljajo. Uganete, kaj se je zgodilo s slovito črko M, ki predstavlja McDonald's?

Si to, kar ješ, radi pravimo. Italijanski industrijski oblikovalec Marco Schembri je to miselnost prenesel na blagovne znamke in spremenil znane logotipe, kot so tisti od Nutelle, McDonaldsa, Gilletta, Durexa, Red Bulla, ipd., do te mere, da so postali to, kar zastopajo, torej izdelki, ki spadajo pod njihov dežnik. Vas zanima, kako zelo so se spremenili?

PREBERITE ŠE: 33 načinov, kako gremo lahko drugim na živce

Absolut vodka
Absolut vodka

Ne preseneča, da se je logotip McDonaldsa nekoliko poredil in da je logotip za vodko Absolut postal ves meglen. Kaj se je zgodilo z ostalimi, si lahko ogledate v nadaljevanju.

Če bi na videz logotipov vplivali produkti znamke:

Dodatne Informacije

Več o avtorju:
behance.net

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!