fbpx

Če bi na videz logotipov vplivali produkti znamke

Logotipi, če bi bili zrcalo produktov, ki jih zastopajo.

Kaj če bi na videz logotipov vplivali produkti znamke? Saj poznate tisto, da je šef McDonaldsa prepovedal svoji družini, da se prehranjuje s hrano iz McDonaldsa, ker se pač na kilometre daleč vidi, da je nezdrava. Industrijski oblikovalec Marco Schembri se je odločil, da svetu pokaže, kako bi bili videti znani logotipi, če bi nanje vplivali produkti, ki jih predstavljajo. Uganete, kaj se je zgodilo s slovito črko M, ki predstavlja McDonald's?

Si to, kar ješ, radi pravimo. Italijanski industrijski oblikovalec Marco Schembri je to miselnost prenesel na varumärke in spremenil znane logotipe, kot so tisti od Nutelle, McDonaldsa, Gilletta, Durexa, Red Bulla, ipd., do te mere, da so postali to, kar zastopajo, torej izdelki, ki spadajo pod njihov dežnik. Vas zanima, kako zelo so se spremenili?

LÄS MER: 33 sätt vi kan gå andra på nerverna

Absolut vodka
Absolut vodka

Ne preseneča, da se je logotip McDonaldsa nekoliko poredil in da je logotip za vodko Absolut postal ves meglen. Kaj se je zgodilo z ostalimi, si lahko ogledate v nadaljevanju.

Če bi na videz logotipov vplivali produkti znamke:

Mer information

Mer om författaren:
behance.net

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.