Le redke blagovne znamke so osvojile srca Slovencev tako kot jih je indijanček Viki s svojimi čokoladnimi namazi. Risani junak se po več kot treh desetletjih vrača na zaslove v animirani podobi, ki jo je zasnovala Agencija Statera.
Sladkosnedei indijanček Viki je prvič zaživela na delovni mizi stripovskega mojstra Mikija Mustra, ki je Vikija predstavil kot nagajivega in optimističnega junaka. Trilogija stripov in televizijski oglasi iz osemdesetih let preteklega stoletja so risanemu liku malega indijanca zagotovili kultni status, ki ga bo blagovna znamka znova poskušala obuditi v digitalizirani animirani obliki.
Viki je svoj povratek najavil z digitalno kampanjo, ki temelji na pilotni epizodi njegovih animiranih pustolovščin. Ta junaka preseli v tropske gozdove Srednje Amerike, kjer se odpravi na lov za čokoladnim namazom, izdelanem po izvirni recepturi. Viki skozi svoje avanture nagovarja tako mlajšo kot starejšo populacijo potrošnikov, ki se ikonične blagovne znamke kremnega namaza pogosto spominja skozi prizmo nostalgije.