fbpx

1 millennial su 10 preferirebbe perdere un dito piuttosto che un telefono. Anche tu sei dipendente?

La tecnologia contribuisce sì al progresso dell’umanità, ma ciò non significa che non abbia cattive qualità. La dipendenza dagli smartphone, che diventa sempre più difficile da controllare, rientra sicuramente in questa categoria.

Tappable je izvedel raziskavo, katere izsledki so pokazali, da bi eden od desetih milenijcev raje kot telefon izgubil prst. 500 anketirancev, starih med 18 in 34 let, je odgovarjalo na vprašanja o tem, čemu so se pripravljeni odpovedati v želji, da obdržijo svoj telefon.

38 % vprašanih bi zaradi ljubezni do svojega telefona opustilo pitje alkohola, 15 % bi žrtvovalo svoje spolno življenje, medtem ko bi kar 23 % milenijcev raje izgubilo enega izmed petih človeških čutov.

Ali ste tudi vi močno navezani na svoj pametni telefon?
Ali ste tudi vi močno navezani na svoj pametni telefon?

Kdaj se pravzaprav nagnjenost k pogosti uporabi pametnega telefona prevesi v zasvojenost? Hillarie Cash, doktorica psihologije in soustanoviteljica centra za zdravljenje ReSTART Internet Addiction Recovery Program, opozarja na skrb vzbujajoče znake tehnološke odvisnosti:

  • neprestano preverjanje sporočil
  • pogosto objavljanje statusov in fotografij
  • evforični občutek ob brskanju po spletu
  • umik iz socialnega življenja
  • nezainteresiranost za aktivnosti, pri izvajanju katerih se ne uporablja tehnoloških naprav
  • občutek utesnjenosti ob odsotnosti internega dostopa
Čas v naravi raje kot s telefonom preživite s prijatelji.
Čas v naravi raje kot s telefonom preživite s prijatelji.

Tehnološka zasvojenost je sicer pogosto povezana z drugimi psihičnimi težavami, kot so denimo depresija, tesnoba in obsesivno-kompulzivna motnja. Če omenjene simptome prepoznate pri sebi ali pri bližnjem, vam predlagamo, da hitro poiščete pomoč.

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.