fbpx

4 cose su cui la maggior parte delle persone mente nei propri curriculum

Durante l’età adulta dobbiamo affrontare molte responsabilità. Per questo motivo siamo pronti a fare praticamente qualsiasi cosa per un buon lavoro. Sì, entra in gioco anche la menzogna.

Mnogi ljudje  v želji po tem, da oblikujejo kar se da zavidljiv življenjepis, uporabljajo bugie. Zaradi velike želje po uspehu jim tega niti ne gre zameriti.

Aplikacija za zaposlovanje Job Today je v okviru svoje raziskave ugotovila, da se je kar 38 % proučevanih iskalcev zaposlitve v svojem življenjepisu vsaj enkrat zlagalo. Izkazalo se je tudi, da so moški bolj naklonjeni laganju kot ženske. Razlog za takšno ravnanje se največkrat skriva v strahu pred konkurenco.

Iskalci zaposlitve se največkrat zlažejo zaradi strahu pred konkurenco.
Iskalci zaposlitve se največkrat zlažejo zaradi strahu pred konkurenco.

O katerih stvareh se ljudje v življenjepisu najpogosteje zlažemo?

Znanje tujega jezika

Delodajalci pravega kandidata za delo velikokrat izberejo na podlagi znanja tujega jezika. Ljudje v svojih življenjepisih največkrat zapišejo, da obvladajo francoski, španski ali italijanski jezik, čeprav temu v resnici ni tako.

Hobiji

S športom do zdravega duha v zdravem telesu.
S športom do zdravega duha v zdravem telesu.

 

Težko je najti človeka, ki se svojemu bodočemu šefu želi predstaviti kot nezanimiv. Zaradi tega se ljudje velikokrat zlažejo o svojih hobijih. V večini primerih izberejo športne aktivnosti.

Strokovno znanje in izobrazba

Ljudje smo resnico pripravljeni nekoliko prirediti tudi, ko je govora o naših sposobnostih. Le upamo lahko, da takšnih trikov ne preizkušajo piloti in kirurgi.

Čas, preživet v prejšnji službi

Obsežne izkušnje se po navadi izkažejo za veliko prednost pred drugimi kandidati. Prav zato ni nenavadno, da smo ljudje pripravljeni lagati o bivših službah.

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.