Fashonisti iz vse Evrope smo se v okviru Fashion Weeka zbrali v Berlinu na evropski predstavitvi nove linije čevljev EQT, za katere Adidas napoveduje, da so športni »lifestyle« čevelj leta 2017. City Magazine eskluzivno iz Berlina.
Leto 2016 je bilo za adidas nadvse uspešno, saj se je »buzz« okoli njihovih izdelkov le stopnjeval. V ospredje so prišli modeli, kot so Yeezy, NMD, Tubular …, ki so počasi izpodrivali legendarne Stan Smith, Superstar in ostale klasične za znamko tako zelo pomembne modele. Zakladnica legend je pri blagovni znamki adidas tako velika, da navdiha iz preteklosti, ki ga je mogoče preslikati v prihodnost, še dolgo ne bo zmanjkalo. EQT je namreč ena od najbolj tradicionalnih linij Adidasa, ki znamki s tremi črtami v letu 2017 obljublja dodatni zagon. S svojo širino, torej več različnimi modeli, bo zagotovo obnorela prav vsakega modnega navdušenca. Tradicionalisti, ki so EQT poznali v 90., bodo morda izbrali osvežene – nove in nekoliko bolj klasične EQT. Mlajši pa bodo izbrali tiste nekoliko bolj futuristične, ki s staro linijo nimajo veliko skupnega, a so za današnji čas prav tako drzne in drugačne.
Tako kot so bile davnega leta 1991 izvirne EQT, ki so simbol nekega revolucionarnega časa. Izbire je namreč veliko, saj se ponuja kar 9 različnih modelov linije EQT 2017.
Poznavalci in tisti, ki ste se srečali z EQT v preteklosti, boste najprej opazili, da je izginila tipična zelena barva EQT, tako imenovana turbo zelena, ki jo je zamenjala turbo rdeča. Barva, ki se na 360-stopinjski barvni lestvici nahaja na nasprotni strani in predstavlja absolutno nasprotje zeleni, a hkrati ohranja tisto značilno neonsko drznost. Na ta način poudarja DNA te linije čevljev na subtilen in prefinjen način.
Seveda so tu tehnologije, ki so adidas v zadnjih letih pomagale, da je postal znamka številka ena: tehnologija blaženja Boost in revolucionarni Materiale Primeknit, ki se do zadnjega vlakna prilega edinstveni obliki stopala, hkrati pa omogoča drznejše oblikovanje. Gre za tehnologije, ki so v zadnjih letih spremenile tako proizvodni proces kot trajnost in vzdržljivost športnih copat adidas.
Everything that is essential, nothing that is not
Pod zgornjim sloganom je leta 1991 linija EQT napovedala revolucijo. Narediti čevelj, ki ima le to, kar je nujno potrebno. V 90. vsekakor ideja, ki je bila izjemno drzna in pred svojim časom. A slogan močno označuje tudi današnji čas, kjer dober dizajn temelji prav na filozofiji preprostosti. In zdi se, da je misija linije čevljev EQT ujela korak s časom.
Galerija – Modelna linija adidas EQT 2017
City Magazine – eskluzivno na dogodku EQT Berlin
City Magazine je kot edini slovenski medij spremljal predstavitev linije copat EQT Launch v Berlinu v okviru tedna mode – Mercedes Benz Fashion Week Berlin. In zabeležil urbani utrip, ki ga je pripravila trenutno najbolj vroča modna znamka adidas.
Maggiori informazioni:
adidas.com/eqt