La KTM X-Bow GT4 gareggia in varie serie di corse dal 2015 ed è stata ulteriormente migliorata per la prossima stagione 2018. KTM e Reiter Engineering hanno unito le forze per effettuare una revisione approfondita dell'X-Bow, il principale motore del miglioramento è stata una significativa riduzione dei costi di gestione dell'X-Bow.
A Reiter Engineeringu so prepričani, da noben avtomobil ni hitrejši in cenejši kot X-Bow GT4 v zahtevnem vzdržljivostnem tekmovanju VLN. Kljub dobremu razmerju med ceno in kakovostjo si želijo to razmerje še izboljšati. Medtem ko ima nekaj več kot 60 drugih tekmovalnih avtomobilov vgrajene menjalnike, ki zdržijo okoli 5000 kilometrov, bo imel novi X-Bow menjalnik, ki bo zmožen zdržati 10.000 prevoženih kilometrov ob prenašanju kar 700 Nm di coppia.
Inženirji so nadgradili več komponent podvozja, s tem pa podaljšali življenjsko dobo delov na približno 20.000 prevoženih kilometrov. Naredili so celo izračun, po katerem za kilometer tekmovanja porabijo 3,9 evra. Izboljšali so tudi računalniški nadzor motorja, varovalke in še mnoge druge komponente. X-Bow GT4 ima le 999 kilogramov e lo guida 2-litrski Audijev motor TFSI, che ha 360 cavalli. Cena brez davka je 152.360 evrov, do pomladi pa nameravajo izdelati 15 esemplari tega vztrajnostnega športnika. Če si ga želite, le pohitite z nakupom, saj je proizvodnja do februarja že razprodana.
PER SAPERNE DI PIÙ: AZNOM SERPAS: UN SERPENTE FUTURISTICO IN ALLUMINIO
Galerija slik: 2018 KTM X-Bow GT4
Maggiori informazioni:
reiter-engineering.com