Magnifico direbbe: "Ma non sei tu quello che sta sempre in TV?" No, no, no, la Lola Mk6 GT è un'auto che potrebbe sembrarti familiare, ma probabilmente non è quello che pensi. È il risultato della collaborazione tra Ford e Lola e in seguito è diventato il trampolino di lancio per l'iconico modello Ford GT40, con il quale probabilmente l'avete anche confusa.
Podobno kot GT40 je imela tudi Lola Mk6 GT sredinsko nameščeni Fordov V8 motor, športno šasijo, peresno lahko ‘lupino’ s Kammback zadkom (obliko, nastalo na podlagi aerodinamičnih raziskav W. Kamma v 30. letih) in izjemno nizko streho. Že v letu rojstva je bila povabljena na 24 Ore di Le Mans, a ker ‘lolovci’ niso imeli tovornjaka, ki bi jo pripeljal v Francijo, se je Lola na dirkališče iz angleškega Slougha odpravila kar ‘peš’.
Menjava olja je bila dovolj, da je bila pripravljena na boj. Ford je bil nad njenim krstnim nastopom več kot navdušen in je v vožnji Erica Broadleya prepoznala potencial, ki bi lahko s trona sklatil tedaj dirkaškega hegemona Ferarrija. H projektu je zato pristopil sam Henry Ford II in leto kasneje je Lolin naslednik GT40 že na svoji prvi dirki pokazal zobe. Po nekaj poporodnih krčih pa je zasijal v polni luči in sloviti Le Mans dobil kar štirikrat zapored (1966-1969). S tem je prekinil dolgoletno prevlado Ferrarija in upravičil riziko sredinske pozicije motorja.
Gromozanski uspeh GT40-ice je Lolo hitro pahnil v pozabo, o čemer pričajo zgolj tri zvarjene šasije, kar je škoda, saj je bila prav skromna Lola ‘beta’ verzija prvega fordovega zmagovalca Le Mansa. A prav to danes skupaj z zapuščino Loli zagotavlja stato di culto in vrtoglave cena na dražbah.
Per saperne di più: Spettacolare debutto della TS600 di Tushko sul ring della Red Bull
Če ste na lovu za to ikono, definitivno parkirajte oči SU Questo strani ali pa zgolj uživajte v naslednji fotogaleriji: