GinzVelo è un velomobile, cioè un'auto-bici che va veloce come un'auto. Si tratta di un triciclo con cabina chiusa che, oltre alla potenza del ciclista, può essere alimentato anche da un motore da 500 watt posto nel mozzo della ruota posteriore, a sua volta alimentato da una batteria da 48 watt. È il figlio dell'inventore Peter Ginzburg, che lui stesso lo definisce un veicolo ibrido uomo-elettrico (HEH Vehicle), e sta cercando clienti attraverso una campagna Kickstarter.
Če vlagatelji nimajo posluha, ga ima gotovo Kickstarter, ki je poln drznih/prodornih idej in drugačnosti željnih kupcev. V to zgodbo sodi tudi velomobil GinzVelo, hibridni tricikel, ki je v kombinaciji s 500-vatnim elektromotorjem, ki se napaja iz litij-polimerske baterije (20 Ah), zmožen kolesarja prevažati z avtomobilsko hitrostjo.
Lezikolo v oklepu oz. školjki, ki deluje, kot bi obglavili jadralno letalo, je uporabno v domala vseh vremenskih razmerah. Namenjeno je enemu potniku, baterija pa ga lahko prepelje od 100 do 150 kilometrov daleč. A to je le domet baterije, dejanski domet je odvisen od njegove fizične pripravljenosti. Je pa treba vedeti, da poganjanje 40-kilogramskega tricikla ni mačji kašelj, zato naj vas prazna baterija nikar ne ujame na klanec. Ob pomoči elektromotorja lahko ”osjeglavi” GinzVelo potuje s hitrostjo do 32 km/h, če ”intervenira” človek, pa se ta lahko povzpne vse fino a 50 km/h.
PER SAPERNE DI PIÙ: Hibridni terenec BMW X5 bo imel le 3.3 litra porabe in 313 konjev
Če se sprašujete ali lahko aerodinamični GinzVelo uporabljate na kolesarskih stezah ali sodi na ceste, je odgovor sledeč. GinzVelo je ”registriran” kot kolo zato za lastnika veljajo enaka pravila kot za klasične kolesarje. In čeravno se zdi ta tricikel višja znanost, uporablja standardne kolesarske komponente, zato z vzdrževanjem ne boste imeli nič več dela kot s klasičnim dvokolesnikom. Le, če boste kabino polirali. Za prve kupce je su Kickstarter na voljo že za (preračunanih) 2660 evrov.
Maggiori informazioni:
kickstarter.com