Ko so se ljubitelji avtomobilov MINI v preteklosti zbirali, so govorili o hitrosti, zvoku motorja in go-kart občutku. Sedaj pa se je scenarij spremenil. Na sceno stopa popolnoma električni MINI Cooper SE John Cooper Works, ki nosi dediščino, a hkrati raziskuje nove dimenzije električne mobilnosti. Ta model prinaša kulturo MINI v dobo elektrifikacije, a z nekaj tehtnimi pomisleki.
MINI Cooper SE John Cooper Works združuje klasičen videz z napredno tehnologijo. Z 54,2 kWh baterijo, ki omogoča doseg do 402 kilometrov (WLTP), se zdi, da je MINI končno pripravljen za daljše vožnje. Realno to pomeni, da boste z njim na avtocesti prevozili okoli 200 kilometrov, v mešanem režimu pa do 350 kilometrov. Ko pa se ozremo na športne zmogljivosti, se zdi, da MINI ostaja v senci, oziroma globoko v preteklosti. S časom pospeška od 0 do 100 km/h v 6,7 sekundah se MINI zdi bolj kot zabavna igrača kot resen športni avtomobil, še posebej v svetu, kjer so električni športni avtomobili sinonim za bliskovite pospeške. In časi pod 4 sekunde do 100 km/h so bolj pravilo kot izjema. Tako hiter kot je popolnoma električni MINI Cooper SE John Cooper Works je pravzaprav popolnoma običajni ID.3 s 150 kWh motorjem. Mini ima le 10 kW več (skupaj 160 kWh / 218 km), kar je resnično premalo, da bi pustil športni vtis.
Hitrost polnjenja do 95 kW je še en vidik, kjer popolnoma električni MINI Cooper SE John Cooper Works zaostaja za konkurenco. V času, ko se električni avtomobili ponašajo s polnjenjem s hitrostjo preko 100 kW, se zdi MINI-jeva specifikacija kot korak nazaj, oziroma popolnoma nezadostna. Če baterija vzbuja misel, da bi z njim potovali, vas bo omejila hitrost polnjenja. Kar je direktno bizarno in popolnoma nezrelo za znamko BMW. BMW bi moral razmisliti o integraciji poguma in idej iz modela i3 v sedanjo generacijo BMW vozil. Ali naj izdeluje vsaj tako revolucionarne avtomobile, kot je bil BMW i3. Še vedno daleč najboljši električni avtomobil, ki ga je izdelal BMW. Trenuten razvoj namreč narekuje skorajšnji prevzem s strani kakšne kitajske korporacije, ki z razliko od BMW zna delati električne avtomobile.
Kar zadeva končno hitrost – novi popolnoma električni MINI Cooper SE John Cooper Works, je odsotnost te specifikacije v sporočilu za javnost povzročila skrbi, da MINI Cooper SE morda ne bo dosegel pričakovanih hitrosti na nemških avtocestah. Prejšnji model je lahko dosegel le 150 km/h. Glede na odsotnost te informacije v PR sporočilu, pa verjamem, da tokrat ne bo dosti bolje. To bi lahko bila velika ovira za znamko, ki je sinonim za dinamično vožnjo in agilnost. In hkrati pravzaprav sramota za znamko John Cooper Works, ki je sinonim za britanski motošport.
Kljub temu pa ima MINI svoj čar. Znamka MINI je vedno pomenila več kot le številke; gre za izkušnjo, za čustva, ki jih sproži vožnja. V svetu, kjer je elektrifikacija neizogibna, MINI Cooper SE John Cooper Works ponuja alternativo tistim, ki iščejo nekaj drugačnega, nekaj, kar spodbuja srce bolj kot le številke na papirju. Vendar je ostalo le to in popolnoma nič drugega. Torej kupujete drag imidž, popolnoma brez vsebine.
MINI Cooper SE John Cooper Works predstavlja korak naprej za blagovno znamko MINI v svetu električnih vozil. Čeprav tehnične specifikacije morda ne navdušujejo v primerjavi s konkurenco, je še vedno vozilo, ki združuje čustva in prihodnost. To ni le avto, ampak izjava – izjava o tem, kako lahko tradicija in inovacija skupaj oblikujeta prihodnost avtomobilizma. Za tiste, ki cenijo znamko in njen pomen, je ta MINI več kot le izbira; je odraz osebnega stila in zavezanosti kulturi, ki jo MINI predstavlja.