fbpx

Kava ali čaj: kaj o vas razkriva vaš najljubši vroč napitek

Nekateri raje pijejo kavo kot čaj, drugi obratno. Ali naša izbira toplega napitka lahko pove kaj o nas?

Na to vprašanje še vedno ni enostavnega odgovora, a strokovnjaki z različnih področij so skozi leta prišli do zanimivih spoznanj o ljudeh, ki imajo raje kavo, pa tudi o tistih, ki ne morejo živeti brez čaja. Spodaj bomo razkrili nekaj teh spoznanj.

Ekstroverti imajo raje čaj

Raziskava v ZDA je pokazala, da ekstroverti raje uživajo čaj kot kavo. Po drugi strani se introverti bolj verjetno odločajo za kavo.

Ljudje, ki pijejo več čaja, bolje spijo

Kofein je naravni psihostimulant, ki nam pomaga, da ostanemo dlje budni in bolje osredotočeni. Najdemo ga tudi v kavnih zrnih in čajnih listih, vendar ga je več v eni skodelici kave kot v skodelici čaja, zato ljudi, ki imajo raje prvega od teh dveh toplih napitkov, velikokrat zagrabi nespečnost.

via GIPHY

Ljubitelji čaja imajo raje sladke okuse

Ena študija je pokazala, da tisti, ki pijejo čaj, v to pijačo pogosteje dodajajo sladkor kot ljudje, ki uživajo v kavi.

Kdo ima rad kavo, ima rad pse

Ljudje se že dolgo delijo na ljubitelje psov in ljubitelje mačk. Ni naključje, da prvi pijejo veliko kave, saj morajo svojega ljubljenčka sprehajati tako zjutraj, kot zvečer. Takšne zahteve za ljudi z mačkami načeloma ne obstajajo, zato se v povprečju pogosteje odločajo za uživanje čaja.

via GIPHY

Ljubitelji kave so pogosto v stresu, vendar niso depresivni

Čeprav se včasih zdi, da so ljudje, ki nenehno pijejo kavo, nekako vedno na robu, pa se to ne odraža nujno na njihovem dolgotrajnem duševnem zdravju. Poleg tega raziskave kažejo, da imajo ti ljudje manj možnosti za razvoj depresije.

Ljudje, ki imajo raje čaj, so ustvarjalnejši kot tisti, ki imajo raje kavo, po drugi strani pa se ljubitelji kave lažje spopadajo z delovnimi nalogami in jih hitreje rešujejo.

Vsak po svoje, kajne?

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.