Če se svetovne velesile, ki so v sporu, ne morejo dogovoriti o miru, spoštovanju in harmoničnem sobivanju, je tu moda. Ta velika modna giganta sta se združila, da bi pokazala, da se mednarodno enotnost lahko doseže tudi s štirimi modeli čevljev.
Za Coca-Colo vemo, da že več kot 132 let povezuje ljudi po vsem svetu. Tudi letos ta gigant ni opustil svojega poslanstva, saj se je že tretjič združil s podjetjem Kith, s katerim sta ustvarila ikonično kolekcijo čevljev Kith x Coca-Cola Converse, ki ima zelo posebno sporočilo. Kolekcijo navdihujeta dve vrednoti – mednarodna enotnost in skupnost.
Ta občutek je navdih za novo zbirko, ki vsebuje moške in ženske ikonične čevlje Converse Chuck Taylor v štirih vzorcih, na katerih je zelo pomembno sporočilo. Na vsakem čevlju je namreč logotip Coca-Cole v štirih jezikih: kitajščina, angleščina, francoščina in ruščina, s katerim želijo doseči mednarodno enotnost in skupnost.
Kitajska je predstavljena z rumeno barvo in rdečim vezenjem, ZDA z rdečo barvo in belim vezenjem, Francija z modro barvo in rdečim vezenjem ter Rusija z belo barvo in modrim vezenjem. Vsi štirje slogi čevljev so opremljeni s sivobelimi vulkaniziranimi podplati, na katerih je še prosojni zeleni zunanji podplat, ki obudi spomin na klasično steklenico Coca-Cola.
Poleg čevljev so pripravili tudi 60 slogov oblačil za vse štiri letne čase, saj kolekcija vključuje jakne, jopice, majice, hlače, kopalke in drugo. Okrašena pa so s klasičnimi logotipi Coca-Cole v različnih jezikih: arabščina, kitajščina, angleščina, hebrejščina, japonščina in ruščina.
Kolekcijo oblačil si lahko ogledate na Kith spletni strani, pokukajte pa tudi v galerijo slik, kjer so najbolj hudi čevlji Kith x Coca-Cola Converse, za katere boste odšteli 150 ameriških dolarjev (preračunano 130 evrov).
Galerija slik – Kith x Coca-Cola Converse
Več informacij:
kith.com