Segment športno uporabnih kupejev, v katerem že vrsto let kraljuje BMW X6, bo prihodnje leto dosegel vrelišče. Bavarcu se bo namreč jeseni pridružila še kupejevska različica prenovljenega Mercedes-benz ML-ja, ki bo slišala na ime GLE coupe. Ta bo ponujala boljšo vozno dinamiko in vedno serijska 4matic pogon in 9G-Tronic avtomatiko.
Mercedes-Benz je za prihodnje leto napovedal številne nove modele, med katerimi bo glede na imidž zagotovo izstopal povsem novi GLE coupe. Potem, ko so bavarci pred kratkim lansirali drugo generacijo tega modela, katerega prodajni uspeh je presenetil vse, so si del tega tržnega kolača zaželeli tudi pri Daimlerju.
Začetek prihodnjega leta bo segment velikih prestižnih suvov v znamenju prenove Mercedesovega dolgoletnega paradnega konja v tem segmentu – modela ML, ki pa bo s prenovo dobil drugačno ime in sicer GLE. Temu bo jeseni sledilo še lansiranje kupejvske ali oblje rečeno SUC različice tega modela, ki bo dobila končnico coupe in bo mešala štrene BMWju X6.
Družino GLE bo prihodnje leto začel prenovljeni ML, ki ga bodo ob tej priložnosti preimenovali v GLE, jeseni pa se bo temu pridružila tudi še kupejevska različica GLE coupe. Od prvo omenjenega se bo razlikoval po bolj kupejevskem zadku in liniji strehe, ki bo proti zadku pričela padati prej in bolj strmo. Prednji del se bo poleg GLE naslanjal na aktualno generacijo razreda S, oziroma še natančneje na njegovo kupejevsko različico, ki jo bodo kupci v salonih dočakali takoj po novem letu.
Potniška kabina bo praktično identična tisti v prenovljenem ML-u, aja oprostite GLE, kar pomeni svežo obliko sorodno tisti v aktualnem razredu s C, s še večjim poudarkom na prestižu. Osrednjo vlogo na sredinski konzoli pa bo zavzemal velik tablicam podoben zaslon Comand info-zabavnega sistema.
PREBERITE ŠE: Lešnikov razred S, prihodnje leto deležen tudi Maybach tretmaja
GLE coupe si bo z prej omenjenim ML-om oziroma GLE delil tako platformo kot tudi številne druge sestavne dele, bo pa premogel še nekoliko bolj zmogljivo vzmetenje, krmilni mehanizem in elektronika pa bosta naravnana še nekoliko bolj športno. Vedno serijska bosta tudi štirikolesni pogon 4matic in devet stopenjska prestavna avtomatika 9G-tronic, le da se bodo nastavitve in delovanje le teh razlikovale glede na napis različice na zadku.
Tudi superšportna različica GLE 63 AMG high-perormance
Pri napisu GLE 450 AMG sports coupe bo to pomenilo, da se v nosu vrti twin-turbo 3,0-litrski V6 z 270 kW in 520 Nm navora, pri katerem bo del serijske opreme tudi dynamic sellect program izbire delovanja menjalnika, ki bo bogatejši tudi za sport+ program. Pri tem modelu bo pogon s “klasičnih” 50:50, med obe kolesni osi razmejen v bolj dinamičnem razmerju 40:60, s čimer naj bi ponujal še več voznih užitkov in občutek zadnjega pogona. Ta različica bo bogatejša tudi za AMG body kit,v okviru katerega bodo poleg ostale “spojlerske” zabele, serijska tudi 21-palčna platišča, proti doplačilu pa bodo postala še za palec večja.
Ob lansiranju pa bo osnovo predstavljal 3,0-litrski V6 dizelski motor z 190 kW in 620 Nm navora, ki bo poganjal različico GLE 350d, poleg te pa se bodo kupci lahko odločili še za 3,0-litrskega V6 biturbo bencinarja, ki bo zmogel 245 kW in 480 Nm navora. Kasneje bo ponudbo obogatil še konkurent BMWjevemu X6M, ki bo lsišal na ime GLE 63 AMG high-performance, ki bo iz V8 motorja črpal moč okoli 420 kW (570 KM).
V spodnji anketi – glasuj za avtomobilistično novost leta – 2015
[total-poll id=138905]