Marca 2020 je pandemija COVID-19 popolnoma ustavila svet in celotno modno industrijo. Zato je kreativni direktor Pierpaolo Piccioli v sodelovanju z Unicefom lansiral puloverje, ki spodbujajo k cepljenju.
Modna hiša Valentino je pred dnevi začela s prodajo puloverjev na katerih piše “Vaccinated” oziroma v prevodu cepljen. Kreativni direktor je idejo zanj dobil pri losangeleškem podjetju znamke Cloney. Od podjetja je kupil pet ponarejenih puloverjev Valentino in jih podaril svojim zvezdniškim prijateljem, vključno z Lady Gaga. Priljubljenost tega kosa z jasnim in močnim sporočilo je hitro narasla, zato se je odločil, da bo ta dostopen širši javnosti.
View this post on Instagram
“Cepljenje je postalo najučinkovitejši način za boj proti svetovni pandemiji. Tu gre seveda tudi za spoštovanje do drugih in celotne družbene odgovornosti,” je dejal Piccioli. “Za konceptom svobode se namreč ne moremo skriti, če se ne odločimo za cepljenje.”
Ker vse države nimajo enake možnosti in dostopa do cepiv, s tem projektom Valentino podpira tudi organizacijo Unicef, saj gre celotni dobiček od prodaje njim. Gre namreč za globalno zdravstveno pobudo, ki bo državljanom po vsem svetu prinesla več kot 2 milijardi cepiv in s tem učinkovito zajezila pandemijo. Pulover lahko kupite na njihovi spletni strani. Cena pa kar 750 USD.